Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Branding in secolul XXI - rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc

Branding in secolul XXI - rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
-20%
Preț: 20,00 lei
25,00 lei (-20%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 19 Apr. 2021
ISBN: 9786062612603
Anul publicării: 2021
Pagini: 126
Categoria: Stiinte
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.”

Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.093 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.