Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a VIII-a - Dorin Lint, Maranda Lint, Alina Carmen Birta, Sorin Doru Noaghi

Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a VIII-a - Dorin Lint, Maranda Lint, Alina Carmen Birta, Sorin Doru Noaghi
-5%
Preț: 41,70 lei
43,90 lei (-5,01%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Vineri, 23 Apr. 2021
ISBN: 9786063367168
Editura:
Anul publicării: 2021
Pagini: 320
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Antreneaza-te pentru sustinerea Evaluarii Nationale clasa a VIII-a!

Acest auxiliar didactic va ofera:

⮚ Un breviar teoretic care cuprinde toate temele prevazute in programa pentru Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a, disciplina Matematica, aprobata prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020

⮚ Exercitii si probleme de trei tipuri, aferente fiecarei teme, alcatuite conform modelelor MEC date pentru Evaluarea Nationala

⮚ Indicatii si solutii pentru problemele propuse

⮚ Teste de evaluare

⮚ Bareme de rezolvare a testelor propuse

Lucrarea Evaluare Nationala 2021 – Matematica a aparut ca raspuns la nevoia de indrumare a elevilor de clasa a VIII-a in scopul pregatirii examenului de Evaluare Nationala, din perspectiva metodologiei actualizate la noile programe scolare.

Structura lucrarii este determinata de schimbarea programei de evaluare nationala, pornind de la competentele generale/specifice care urmeaza a fi evaluate si de la tipurile de itemi sugerati de modelul de test oferit de Ministerul Educatiei si Cercetarii.

Lucrarea cuprinde trei parti.

Prima parte prezinta sinteza tuturor continuturilor studiate in clasele V-VIII si prevazute de programa de Evaluare Nationala.

Partea a II-a urmareste cu strictete fiecare tema prevazuta de programa de evaluare, din perspectiva competentelor generale/specifice, si contine activitati de invatare prezentate sub forma de itemi obiectivi, subiectivi, urmand tipurile de itemi sugerate de modelul de test oferit de Ministerul Educatiei si Cercetarii. Activitatile de invatare sunt insotite adesea de suport intuitiv, prezentat intr-o forma limpede si atractiva.

Partea a III-a are rolul de a antrena elevii atat din perspectiva specialitatii (matematica), cat si din perspectiva unui comportament sigur si echilibrat in timpul examinarii, aspecte menite sa asigure un randament foarte bun si un rezultat favorabil fiecaruia.

Pregatirea elevilor prin testele cuprinse in aceasta parte, vizeaza:

■ Mentinerea concentrarii atentiei asupra unui subiect pentru o perioada de timp determinata: 60 de minute pentru miniteste (lucrarea contine 10 miniteste) si 120 de minute pentru testele finale (lucrarea contine 40 de teste finale).

■ Identificarea itemilor obiectivi, rezolvarea lor si completarea raspunsurilor pe formularul cu subiecte.

■ Rezolvarea completa a itemilor subiectivi si redactarea corecta si completa a solutiilor. Pentru miniteste si pentru primele 25 de teste tip Evaluare Nationala, aceste rezolvari se scriu pe caiete. Testele 26–40 cuprind spatii de lucru cu o forma similara modelului din foaia de examen. Pentru Subiectul I si pentru Subiectul al II-lea, acest spatiu va fi folosit de catre elevi ca ciorna, incercuind, respectiv completand apoi raspunsul corect. Pentru Subiectul al III-lea, cu probleme de rezolvat (itemi subiectivi), spatiul de lucru va fi folosit, la fiecare dintre cele doua subpuncte, pentru redactarea solutiei complete.

■ Incadrarea in timpul de lucru prevazut, gestionarea eficienta a acestui timp.

■ Autoevaluarea activitatii si a punctajului obtinut, identificarea instrumentelor de autoreglare.

Minitestele fac trecerea de la rezolvarea cerintelor, una cate una, eventual si de acelasi tip, catre cerinte incadrate intr-o structura anume si care trebuie finalizate intr-o anumita perioada de timp.

Testele finale respecta structura modelului de test prezentat de Ministerul Educatiei si Cercetarii, atat din punctul de vedere al tipurilor de itemi si al punctajului acordat, cat si din punctul de vedere al timpului alocat finalizarii testului. Parcurgerea integrala a lucrarii asigura dezvoltarea atentiei si a gandirii, realizarea competentelor specifice la standard ridicat, aspecte care confera siguranta si curaj in abordarea oricarui subiect de evaluare si care vor avea drept consecinta un randament foarte bun la examen.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.095 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.