Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 264
Categoria: Beletristica
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Lucrarea de fata, Filosofie si literatura. Eseuri si cronici de tranzitie, isi propune sa aduca in lumina o parte din elementele stilului literar al filosofilor contemporani. Nu va fi, asadar, o lucrare de teorie literara, ci va incerca sa aplice o serie de elemente ale teoriei literare in vederea decelarii modalitatilor literare prin care sunt avansate ideile filosofice. Daca problematica expresiei este importanta pentru un autor de lucrari de filosofie (cum e cazul autorilor recenzati aici), este esentiala relatia autorului atat cu cititorii sai cat si cu specialistii din domeniu. Este motivul pentru care o serie de lucrari de filosofie trec neobservate, sau nu se vand, sau nu sunt intelese de public. Toate aceste aspecte explica criza prin care trece filosofia in Romania (solidar cu ceea ce se petrece la nivel european). Din aceasta perspectiva, rolul specialistilor care sa scrie despre carti de filosofie este deosebit de important pentru lumea culturala romaneasca.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.113 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.