Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Istorie. Manual pentru clasa a VII-a - Maria Ochescu

Istorie. Manual pentru clasa a VII-a - Maria Ochescu
-10%
Preț: 26,10 lei
29,00 lei (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 2 Noi. 2020
ISBN: 9786069089071
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 128
Categoria: Manuale scolare
Activitatea S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia.
Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, care vizeaza asigurarea unui echilibru intre dezvoltarea dimensiunilor cognitive si dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia. 
Manualul este organizat pe unitati de invatare si satisface cateva exigente:
• prezentarea continuturilor este bazata pe logica fenomenului istoric (repere spatio‑temporale, surse), a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, ateliere, teme de reflectie, proiecte, mape, teme de sinteza, evaluari sumative si formative, autoevaluari etc.) si pe adecvarea la competentele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raporteaza la experienta cotidiana de cunoastere a copiilor de 12 – 13 ani;
• continuturile propuse spre studiu solicita abordari inter- si transdisciplinare (geografie, religie, literatura, desen, muzica etc);
• continuturile sunt deschise abordarii graduale pe niveluri de dificultate, precum si altor dezvoltari, in functie de particularitatile grupului de elevi.
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.079 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.