Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

MATEMATICA. Manual pentru clasa a VII-a in limba germana - Mihaela Singer, Sorin Borodi, Vlad Copil, Emilia Iancu, Maria Popescu, Vicentiu Rusu, Cristian Voica

MATEMATICA. Manual pentru clasa a VII-a in limba germana - Mihaela Singer, Sorin Borodi, Vlad Copil, Emilia Iancu, Maria Popescu, Vicentiu Rusu, Cristian Voica
-20%
Preț: 20,00 lei
25,00 lei (-20%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 30 Noi. 2020
ISBN: 9786067073953
Anul publicării: 2020
Pagini: 192
Categoria: Manuale scolare
Activitatea S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Manualul prezinta continuturile de algebra si geometrie in unitati de invatare succesive, desfasurate continuu pe o perioada de 2-4 saptamani, fiecare, si nu in doua parti distincte. In acest fel, manualul raspunde optim provocarii aduse de Programa scolara, care aloca o pondere mai mare continuturilor de geometrie decat celor de algebra.

Avantaje:

  • Se simplifica alcatuirea planificarii si urmarirea realizarii ei la clasa.
  • Se realizeaza conexiuni firesti la nivelul capitolelor intre notiunile predate, asa cum prevede programa scolara.
  • Se exerseaza continuturi de algebra in context geometric si invers.
  • Fiecare unitate de invatare a manualului contine:
  • un proiect care se deruleaza pe parcursul unitatii si care ofera prilejul de a aplica notiunile invatate;
  • un test de evaluare initiala, care are dublu scop: atentioneaza asupra conceptelor cu care se opereaza in unitate si permite evaluarea nivelului de pregatire a elevului in momentul intrarii in noul continut, pentru eventuale activitati remediale sau de progres;
  • lectiile in succesiune, fiecare urmata de un set de exercitii si probleme propuse – organizate pe 4 niveluri de dificultate;
  • o sinteza formulata pe intelesul elevilor referitoare la continuturile invatate si la competentele formate in cadrul unitatii;
  • doua teste de evaluare sumativa, gradate ca dificultate si corelate cu competentele vizate.

Fiecare lectie a manualului:
–  Are un fir logic in care se porneste de la o situatie-problema cu aplicabilitate practica:

Analiza acestei situatii-problema genereaza obiectivul lectiei, formulat ca o intrebare la care urmeaza sa se raspunda prin invatarea noului continut.
Rezolvarea situatiei-problema ofera o prima aplicatie a noului continut.
–  Acopera cu rigurozitate explicarea conceptelor prevazute de programa scolara (prin definitii, reguli, demonstratii formulate clar si insotite de o ilustrare care intensifica memorarea elementelor).

 Problemele propuse:
–  Sunt gandite pe 4 niveluri de dificultate, ceea ce permite ca:

  • elevul sa avanseze in ritmul sau propriu, de la usor la dificil;
  • invatarea sa fie personalizata – nivelul fiind marcat explicit, elevul poate opta sa inceapa cu sarcinile elementare si sa avanseze cat poate, sau se poate concentra direct pe sarcinile complexe (nivelurile 3 si 4);
  • profesorul sa identifice cu usurinta nivelul de competenta al elevului, pentru a putea recurge la activitati remediale sau de performanta.
  •  Forme de evaluare in manual:

Proiect

  • Test initial
  • Verificarea nivelului de baza
  • Evaluare sumativa
  • Evaluare de 5 minute

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.127 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.