Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). SET A1. 2 - Julia Katharina Weber, Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty, Lidija Sober

Alertă stoc

?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). SET A1. 2 - Julia Katharina Weber, Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty, Lidija Sober
 
Avizat de M. E. N. 2018
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr. 3530 din 04. 04. 2018 şi se regăseşte la pozția nr. 264 din anexa Ordinului.
Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă 1 - intensiv (germană, rusă, japoneză). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393 / 28. 02. 2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1. 2:

•receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/o întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeşte, scrie, desenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea în şcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
•exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şi scurte (întrebări legate de universul familiar), respectând pronunţia şi intonaţia specifice; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantină, la cafenea, la clubul de tineret, adaptându-le la situaţia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolare) indicându-le şi/sau răspunzând la întrebări; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonaţie şi accent (prin cântec rap, recitare ritmică, exerciţii de fonetică);
•receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS, orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la
obiecte pierdute, invitaţie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţie, legate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
•redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret). 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.071 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.