Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25
  • Limba Franceza clasa 1 – manuale scolare

  • 4 cărți
Programa pentru limba franceza clasa I presupune:

1. Receptarea de mesaje orale simple

1.1. Oferirea unei reacţii adecvate la o întrebare/ instrucţiune scurtă şi simplă rostită clar şi foarte rar, adresată cu atenţie de către interlocutor
1.2. Recunoaşterea localizării elementare (stânga, dreapta, aici, acolo) a unor obiecte din universul imediat, în mesaje articulate clar şi rar
1.3. Manifestarea curiozităţii faţă de sesizarea semnificaţiei globale a unor filme şi a unor cântece pentru copii în limba modernă respective

2. Exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală

2.1. Reproducerea unor cântece/poezii scurte şi simple 2.2. Formularea unor mesaje scurte de prezentare personală (hobby-uri, adresa), cu sprijin din partea interlocutorulu
2.3. Participarea la jocuri de comunicare în care reproduce sau creează rime/ mesaje scurte
2.4. Exprimarea unei cereri simple pentru a obţine un obiect din universul imediat

3. Receptarea de mesaje scrise

3.1 Manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple şi scurte din universul imediat

4. Redactarea de mesaje scrise simple în situaţii de comunicare uzuală

4.1. Participarea la proiecte de grup/ la nivelul clasei în care elaborează cu sprijin scurte mesaje scrise

- realizarea în grup a unui afiş mural cu desene şi etichete pentru exprimarea poziţiilor (stânga, dreapta, aici, acolo) sau pentru a reflecta diverse teme - exemplu: Pădurea, Jocuri şi jucării, Cei trei purceluşi, Albă ca Zăpada - realizarea unor afişe pentru a marca sărbători în familie sau din spaţiul de cultură respectiv - prin decuparea şi lipirea numelui sărbătorii, a unor detalii verbale scurte – exemplu: „Halloween” (se pot lipi etichete pe bostan, vrăjitoare), Paste - etichete pentru iepure, ouă etc - realizarea unui autoportret pe care îşi marchează cu etichete numele, vârsta, hobbyul, unde locuieşte (etichetele sunt oferite de profesor) - Desenarea animalului preferat pe care lipeşte o etichetă oferită de profesor cu denumirea acestuia.

Astăzi , este esențial să învățăm una sau mai multe limbi străine pentru a cunoaște alte culturi, alte civilizații, alte literaturi și pentru a privi lumea într-un mod diferit. Învațarea limbilor nu este numai un studiu ca oricare altul, ci este o extraordinară conexiune cu lumea care ne înconjoară și în fața căreia suntem ,uneori, indiferenți. Așadar, nu ar trebui să spunem că o limbă este mai mult sau mai puțin importantă decât altele, ci din contră, am putea constata vizavi de o limbă, că aceasta este mai mult sau mai puțin cunoscută sau folosită decât altele.

Învățarea limbilor devine o necesitate în contextul european actual iar misiunea profesorilor din această tagmă este fără îndoială, aceea de a încuraja elevii să învețe alte limbi de la vârste destul de fragede și să-i facă conștienți de importanta unui poliglot în lumea întreagă.Învățând limbile străine, tinerii europeni vor reuși mai ușor să se deschidă mai mult către alte culturi , să își consolideze mobilitatea , mai ales pe plan profesional, către țările străine, să sporească competitivitatea în economia mondializată. Cu alte cuvinte , acești tineri, vor reuși mai bine să se integreze în sânul comunității europene care va rămâne întotdeauna multilingvă, să trăiasca acolo ,să acționeze, să combata xenofobia, rasismul și intoleranța.
Created in 0.043 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.