Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Cristina Maria Stoica, Elena Lidia Alexa

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Cristina Maria Stoica, Elena Lidia Alexa
-5%
Preț: 35,05 lei
36,90 lei (-5,01%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Joi, 13 Mai. 2021
ISBN: 9789731157771
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 296
Categoria: Stiinte
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului „Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concreta a tuturor acestor probleme. Se recomanda utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum si a bibliotecilor SLATEC, IMSL si NAG.

Aplicatiile sunt astfel concepute incat sa raspunda urmatoarelor aspecte: descrierea notiunilor de baza cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scala in functie de datele pe care le avem de prelucrat si de statisticile pe care le utilizam, studiul notiunii de populatie si esantion, analiza regresionala uni si multivariata. Pentru fixarea si intelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  cateva probleme de marketing.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.095 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.