Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25
  • Limba Germana clasa 1 – manuale scolare

  • 5 cărți
Importanta studierii limbii germane

În domeniul afacerilor: Comunicare în limba germană cu partenerii dumneavoastră de afaceri vorbitori de limba germană contribuie la îmbunătățirea relației de afaceri. Astfel cresc șansele unei comunicări efective și, automat, rata de success.

O carieră globală: Cunoștințele de germană vă ajută să vă găsiți un loc de muncă la o companie germană, fie în țara dumneavoastră de origine, fie în altă țară. Cunoașterea limbii germane la un nivel avansat vă va transforma într-un angajat productiv în ochii unui angajator ce derulează afaceri pe plan internațional.

Turism și activitate hotelieră: Turiștii din țările vorbitoare de limba germană călătoresc mult și spre destinații îndepărtate. Ei cheltuiesc în concediu mai mulți bani decât turiștii din alte țări. Și le place să fie răsfățați în limba lor de personalul hotelier respectiv de ghizii turistici.

Știință și cercetare: Germana este cea de-a doua limbă ca importanță în lumea științei. Germania ocupă locul trei în lume prin contribuția sa cercetare și dezvoltare și acordă burse pentru cercetători din alte țări.

1. Receptarea de mesaje orale simple

1.1. Oferirea unei reacţii adecvate la o întrebare/ instrucţiune scurtă şi simplă rostită clar şi foarte rar, adresată cu atenţie de către interlocutor
1.2. Recunoaşterea localizării elementare (stânga, dreapta, aici, acolo) a unor obiecte din universul imediat, în mesaje articulate clar şi rar
1.3. Manifestarea curiozităţii faţă de sesizarea semnificaţiei globale a unor filme şi a unor cântece pentru copii în limba modernă respective

2. Exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală

2.1. Reproducerea unor cântece/poezii scurte şi simple
2.2. Formularea unor mesaje scurte de prezentare personală (hobby-uri, adresa), cu sprijin din partea interlocutorulu
2.3. Participarea la jocuri de comunicare în care reproduce sau creează rime/ mesaje scurte
2.4. Exprimarea unei cereri simple pentru a obţine un obiect din universul imediat

3. Receptarea de mesaje scrise

3.1 Manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple şi scurte din universul imediat

4. Redactarea de mesaje scrise simple în situaţii de comunicare uzuală

4.1. Participarea la proiecte de grup/ la nivelul clasei în care elaborează cu sprijin scurte mesaje scrise

- realizarea în grup a unui afiş mural cu desene şi etichete pentru exprimarea poziţiilor (stânga, dreapta, aici, acolo) sau pentru a reflecta diverse teme - exemplu: Pădurea, Jocuri şi jucării, Cei trei purceluşi, Albă ca Zăpada - realizarea unor afişe pentru a marca sărbători în familie sau din spaţiul de cultură respectiv - prin decuparea şi lipirea numelui sărbătorii, a unor detalii verbale scurte – exemplu: „Halloween” (se pot lipi etichete pe bostan, vrăjitoare), Paste - etichete pentru iepure, ouă etc - realizarea unui autoportret pe care îşi marchează cu etichete numele, vârsta, hobbyul, unde locuieşte (etichetele sunt oferite de profesor) - Desenarea animalului preferat pe care lipeşte o etichetă oferită de profesor cu denumirea acestuia.
 


Pe librariadelfin.ro ai la dispozitie o gama variata de manuale clasa 1.
Created in 0.054 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.