Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

 

Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care aţi furnizat-o în formularul de comandă.
 

Când voi primi comanda?

Termenul de livrare este de maximum 72 de ore de la procesarea comenzii. Procesarea comezii se face în maximum 48 de ore de la plasarea formularului de comandă. În cazuri excepţionale, de exemplu condiţii meteorologice nefavorabile, livrarea în zone greu accesibile sau în perioade foarte aglomerate din an (Inceput de an scolar, Black Friday, Crăciun, final de an scolar, etc.), livrarea poate suferi întârzieri.
 
 

Cum plătesc?

Plata se face prin ramburs, în momentul în care veţi primi coletul la adresa specificată în formularul de comandă. Acceptăm şi plata în avans, prin transfer bancar sau plata în trezorerie. Pentru aceste opţiuni, vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail şi telefonic după ce aţi făcut comanda, pentru a vă oferi detalii suplimentare.
 

Există taxe de livrare?

Tarif național: 16.99  lei
 
Pentru localitatile care se afla in zona 2 taxa de livrare este de 19.60 lei. Detalii : https://www.urgentcargus.ro/DOC/aria-de-acoperire.pdf
 
Tarif local BUCURESTI : 10.90ei
Comenzile care depășesc 300 de lei beneficiază de transport gratuit!
 
 
Ridicarea coletului de la Depozitul - Pantelimon.
 
Program ridicari comenzi: Luni - Vineri: 10:00 - 18:00. Depozitul se află la următoarea adresa:Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42, Rams Center ( Zona de depozite ) ,Sector 3, Bucuresti.Va rugăm să aşteptaţi confirmarea telefonică a disponibilităţii produselor în stoc (nu toate produsele disponibile pe site sunt disponibile şi la sediu) înainte de a va deplasa în locaţia pentru ridicarea coletului.
Cost: 5,00 lei
 
 

 

 

 

Un proiect al Grupului Editorial DZC librariadelfin.ro se numără printre primele site-uri ce pun la dispoziția publicului o gamă completă de materiale didactice necesare pe tot parcursul învățământului preuniversitar: auxiliare și cărți școlare, cărți beletristica, rechizite. Totodată, Libraria Delfin asigură o paletă variată de produse de papetarie si birotica. Toate acestea la preţuri de promoţie.


 

 

 

 

 

Companie 
 
S.C. GRUP EDITORIAL DZC S.R.L.
 
Date identificare:
Nr. reg. com./an: J40/13488/2017
CIF: RO38027313
Adresa:
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,
Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti.
 
Banca: Transilvania
 
 Cont:RO07BTRLRONCRT0404306201 Sucursala Pantelimon.
 
Trezoreria Operativa Municipiul Bucuresti 
 
Cont : RO79TREZ7035069XXX019315
 

           Tel: 021.795.75.25 / 0736.36.12.10

 

                            

WhatsApp   Tel: 0736.36.12.10

 

 

contact@librariadelfin.ro 

 

 

http://www.librariadelfin.ro/

 

Procedura achizitie S.E.A.P   razvan.cimpeanu@librariadelfin.ro

 

 
 
 
 
 
 
 

 

Pentru consultanta si proceduri achizitii publice prin : (S.E.A.P.) Sistemul Electronic de Achizitii Publice - www.e-licitatie.ro 

 
Cimpeanu Razvan 
( Expert achizitii publice ) 
 
Telefon: 0217957525 / 0736.36.12.10

Pasul 1. Găsiţi cărţile care vă interesează

Nu uitaţi să folosiţi căsuţa de "căutare rapidă", aflată în partea de sus a monitorului! Introduceţi date despre cartea căutată: titlu, editură, autor.
 

Pasul 2. Adăugaţi cărţile alese în coşul de cumpărături

Pentru aceasta apăsaţi pe butonul "adaugă în coş" situat în dreptul cărţii respective.
 

Pasul 3. Vizualizaţi conţinutul coşului de cumpărături

Daţi click pe butonul "vezi coşul" aflat în partea dreapta-sus a ecranului. Dacă v-aţi răzgândit în privinţa vreunui titlu de carte, este suficient să-i bifati căsuţa poziţionată în coloana "Elimină". Pentru modificarea cantităţilor, folosiţi-vă de butonul "actualizează coşul".
 

Pasul 4. Creaţi-vă un cont

Completaţi toate câmpurile obligatorii. Altfel contul nu va fi creat.
 

Pasul 5. Confirmaţi comanda

Mergeţi "la casă" şi confirmaţi comanda. După aceasta tot ceea ce vă rămâne de făcut este să aşteptaţi livrarea comenzii.
 

6. ATENTIE !!!

Va rugam ca la înregistrarea datelor pentru efectuarea unei comenzi să verificați cu atenție corectitudinea adresei de mail utilizate și implicit adresa de livrare specificată.
 
1. PREZENTARE
 

www.librariadelfin.ro este site-ul deţinut de către GRUP EDITORIAL DZC S.R.L. cu sediul social în Bucureşti, Şoseaua Dudesti-Pantelimon nr. 42, suprafaţa exclusivă 30 mp, lot 17, Număr cadastral 2741/17, sector 3, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/13488/2017, CIF RO 38027313, denumită în cele ce urmează “DZC”.

Navigarea pe site-ul www.librariadelfin.ro, precum şi utilizarea acestuia în vederea achiziţionării produselor DZC presupun citirea, înţelegerea şi acceptarea expresă a prevederilor prezentelor Termene şi condiţii, precum şi a celorlalte politici relevante Website-ului.

DZC îşi rezerva dreptul de a schimba şi actualiza în orice moment conţinutul acestui site, precum şi Termenii şi condiţiile de utilizare.

Pentru evitarea oricăror neclarităţi, în caz de neînţelegeri între DZC şi Utilizator/Client, se vor aplica Termenii şi condiţiile valabile la momentul utilizării serviciilor sau al comandării de către Client a Produselor.

 

2. DEFINIŢII
 

Fiecare dintre expresiile menţionate în Termenii şi Condiţiile va avea următoarea semnificaţie:

  • Cont Client: desemnează contul deschis de un Utilizator conform procedurii descrise la Secţiunea „Înregistrarea Contului de Client”;
  • Contract: contractul la distanţă încheiat, prin intermediul Site-ului, între DZC şi Client, reprezentând Comanda confirmată de către DZC, în sensul acceptării comercializării şi livrării Produselor, Clientul fiind la rându-i de acord să achiziţioneze, să primească şi să facă plata respectivelor Produse.
  • Utilizator: orice persoană fizică cu vârsta mai mare de 18 ani sau persoană juridică care accesează Site-ul DZC, prin crearea şi utilizarea unui Cont şi care şi-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni şi Condiţii.
  • Comanda: reprezintă intenţia Utilizatorului de a achiziţiona Produse de pe Site, transmisă DZC, prin intermediul Site-ului sau a celorlalte mijloace de contact descrise în secţiunea de contact afişată pe Site.
  • Cumpărător/ Client: Utilizatorul  care lansează o Comandă prin intermediul Site-ului şi care în virtutea Contractului achita contravaloarea produselor comandate.
  • Newsletter: mijloc de informare periodică utilizat de DZC pentru a oferi detalii referitoare la Produse şi/sau la promoţiile desfăşurate într-o anumită perioadă.
  • Produs: orice articol afişat pe Site în vederea comercializării. Disponibilitatea şi condiţiile livrării Produselor vor face obiectul Contractului pe care părţile îl vor încheia la un moment ulterior plasării de către Cumpărător a Comenzii.
  • Taxa de Livrare: suma pe care Clientul o datorează DZC ca urmare a livrării la adresa indicată în Contract. Taxa de livrare este inclusă în preţul final al Comenzii.
  • Site: semnifică domeniul de internet www.librariadelfin.ro şi subdomeniile acestuia.
  • Societate: desemnează SC. GRUP EDITORIAL DZC S.R.L. cu sediul social în Bucureşti, Şoseaua Dudesti-Pantelimon nr. 42, suprafaţa exculusiva 30 mp, lot 17, Număr cadastral 2741/17, sector 3, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/13488/2017, CIF RO 38027313.

 

 

3. UTILIZAREA SITE-ULUI

3.1 Crearea unui cont client

1. Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul Site-ului, Utilizatorul va putea să își creeze un cont, prin accesarea butonului “Contul meu” din cadrul Website-ului. Pentru crearea acestuia, persoanele interesate vor trebui să completeze formularul de creare a Contului furnizând următoarele informații: numele, prenumele, număr de telefon, adresa poştală, adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu DZC și o parolă. Definitivarea Contului este condiţionată de completarea integrală a câmpurilor obligatorii, evidenţiate şi marcate corespunzător în formularul de înregistrare. Aceste informații sunt necesare pentru gestionarea comenzilor și a relațiilor comerciale dintre DZC şi Utilizator.

Completarea formularului de înregistrare presupune furnizarea de către Utilizator a unor informaţii corecte şi complete. Totodată, prin crearea Contului, Utilizatorul declară că acesta este deţinătorul legal a adresei de e-mail şi a tuturor datelor prezentate. Utilizatorul trebuie să se asigure de corectitudinea şi acurateţea datelor furnizate, această obligaţie subzistând pe întreaga durată a existenţei Contului.

Este interzisă înregistrarea unui Cont prin care se urmăreşte inducerea în eroare cu privire la identitatea deţinătorului legal sau a informaţiilor ce vor fi asociate Contului.

Utilizarea Contului presupune existenţa identităţii între deţinătorul Contului şi beneficiarul final al acestuia. Numele de Utilizator/Contul şi parola aferentă au caracter individual şi netransmisibil. Utilizatorul îşi asumă întreaga răspundere pentru păstrarea confidenţialităţii informaţiilor asociate Contului său. Utilizatorul este de acord să sesizeze DZC în legătura cu orice utilizare neautorizată a parolei şi a înregistrării pe Site.

DZC va confirma Utilizatorului crearea Contului prin transmiterea unui e-mail în acest sens. 

În cazul pierderii sau uitării parolei, aceasta poate fi regenerată accesând căsuța „Contul meu” și introducând adresa de e-mail, urmând ca o parolă să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială.

Utilizatorul este în întregime responsabil pentru menținerea securității și confidențialității Contului și parolei și este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care achiziţionează Produse prin intermediul Contului. DZC sau reprezentanții nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării, de către o altă persoană, a Contului, cu sau fără permisiunea Utilizatorului.

În cazul furnizării de către Utilizator a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, DZC își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Website-ului, fără nicio despăgubire față de Utilizator.

Utilizatorul care dorește ştergerea Contului va transmite o atare solicitare către contact@librariadelfin.ro.

 

3.2 Informaţii privind produsele comercializate prin intermediul site-ului

Produsele oferite spre vânzare sunt însoțite de o descriere a acestora, permițând Utilizatorului să ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o comandă.

Imaginile şi informațiile folosite pentru descrierea Produselor pe Website nu reprezintă o obligație contractuală din partea DZC, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

3.3 Comanda, disponibilitatea produselor şi încheierea contractului

Pentru a comanda produsele comercializate de către Societate puteţi opta pentru oricare din următoarele modalităţi:

1) Comandă on-line folosind magazinul virtual www.librariadelfin.ro

2) Comandă rapidă prin telefon: 0736.36.12.10 / / 021.795.75.25 (Program L-V: 09.00 – 18.00)

3) Comandă prin e-mail la adresa: contact@librariadelfin.roro

 

Pentru comenzile online, Utilizatorul, după completarea formularului de Comandă garantează că toate datele furnizate sunt reale şi corecte, în caz contrar va fi răspunzător pentru orice consecinţe determinate de aceste erori (ex. Comanda întârziată, transmisă greşit, etc).

DZC nu va putea fi ţinut răspunzător pentru întârzierile de livrare a Produselor, întârzieri apărute ca urmare a furnizării de către Utilizator a unor informaţii eronate. În acest caz, toate taxele de transport în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.

Prin finalizarea comenzii, Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant DZC să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea Comenzii.

Pentru evitarea oricăror neclarităţi, e-mailul prin intermediul căruia Utilizatorul este informat asupra Comenzii plasate pe Site este doar o confirmare de primire a Comenzii, Contractul pentru Produsele comandate urmând a fi încheiat în mod valabil în condiţiile mai jos menţionate.

Astfel, fiecare Utilizator, după plasarea Comenzii va primi un e-mail conţinând confirmarea automată a recepţionarii cererii Utilizatorului de achiziţionare a Produselor plasate în Coşul de Cumpărături. Plasarea Comenzii şi recepţionarea acestui e-mail nu presupun confirmarea de către DZC a acceptării Comenzii. Toate Comenzile sunt supuse acceptării prealabile de către DZC, sens în care, Utilizatorul urmează a fi contactat prin intermediul unuia din mijloacele de comunicare furnizate. Contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de către Utilizator, a e-mailului de confirmare expresă a preluării şi acceptării de către DZC a Comenzii. În această corespondenţă se va menţiona inclusiv termenul de livrare al Produselor. Pentru evitarea oricăror neclarităţi, DZC va procesa toate comenzile într-un termen de maxim 3 zile lucrătoare, urmând ca e-maiul de confirmare a procesării comenzii, inclusiv a condiţiilor de livrare a produselor să fie comunicat înăuntrul acestui termen.

DZC poate refuza o Comandă în urma unei notificări prealabile adresate Utilizatorului, fără a exista obligaţii între părţi şi fără ca acesta din urmă să poată pretinde daune, pentru oricare din următoarele situaţii:

  • Neconfirmarea de către Utilizator a Comenzii. În vederea încheierii Contractului, DZC urmează a verifica, prin intermediul mijloacelor de comunicare furnizate de către Utilizator, autenticitatea, respectiv caracterul serios al Comenzii plasate pe Site;
  • Epuizarea/sechestrarea/distrugerea totală/parţială a stocului de marfă;
  • Date incomplete sau incorecte ale Utilizatorului;
  • Istoricul Codului de Client releva plasarea cu rea-credinţa, cel puţin a unei  Comenzi neonorate de către Utilizator (ex. nepreluare colet etc.);
  • Alte motive ce privesc existenţa unor suspiciuni în legătură cu valabiliatea/legalitatea mijloacelor de plată aparţinând Utilizatorului.

 

În anumite situaţii şi pentru motive justificate, DZC îşi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. În aceste situaţii DZC va anunţa Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziţia DZC la efectuarea comenzii şi va returna suma achitată (în cazul în care contravaloarea Produselor a fost achitata anterior de către Client).

În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către DZC, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt, iar cazul în care Clientul a achitat anterior acestei informări contravaloarea Produsului, să returnăm în contul acestuia contravaloarea Produsului respectiv, în termen de maxim 14 zile de la data la care DZC a luat la cunoştinţă de acest fapt sau de la data la care Clientul şi-a exprimat în mod expres intenţia de încetare a Contractului.

În situaţia în care DZC informeză Clientul în legătură cu indisponibiliteatea unor Produse din lista de Comandă, acesta de urmă, are obligaţia, ca în termen de 1 zi, să îşi exprima intenţia de anulare sau de confirmare a noilor condiţii privind conţinutul Comenzii, în caz contrar, contractul se va considera încheiat doar în legătură cu Produsele confirmate de către DZC.

 

Comenzile introduse în aceeaşi zi de către acelaşi Client se cumulează automat într-o singură comandă pentru care se vor o singură factura fiscală, cu ramburs unic.

 

3.4 Preţurile produselor

Preţurile Produselor prezentate pe Website sunt exprimate în RON, includ T.V.A., și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport sunt prezentate în e-maiul de confirmare a Comenzii.

 

3.5. Plata produselor

Plata comenzilor se poate efectua în următoarele modalități:

  • Plata la livrare – în numerar;
  • Plata prin ordin de plată.
În cazul în care Clientul alege varianta plății la livrare (ramburs sau numerar), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare sau sunt ridicate personal de către Client.
 
În cazul în care Clientul plăteşte cu Ordin de plată, plată va fi considerată valabil făcută doar din momentul în care banii sunt creditaţi în contul DZC.

Factura fiscala aferentă unei comenzi online va fi emisă în format electronic.

Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul alege să plătească în numerar valoarea totală a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depăşi plafoanele prevăzute în Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau în orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane.

 

3.6 Livrarea produselor

Clientul are posibilitatea de a opta între următoarele metode de livrare a Produselor:

  • Curier în Tara - Urgent Cargus - Cost: 16,99 lei

Transportul este gratuit pentru comenzile ce depăşesc 300 de lei. Pentru localităţile care nu se afla în reţeaua Urgent-Cargus taxa de livrare este de 19.60 lei. Detalii : https://www.urgentcargus.ro/DOC/aria-de-acoperire.pdf

  • Curier în Bucureşti - Cost: 10,90 lei

Transportul este gratuit pentru comenzile ce depăşesc 300 de lei

  • Ridicarea coletului din Librio Tineretului - Cost: 5,00 lei

Program ridicări comenzi: Luni - Vineri: 10:00 - 19:00.

Librio Tineretului se află la următoarea adresă: Calea Văcăreşti 209, Sector 4, Bucureşti.

Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea telefonică a disponibilităţii produselor în stoc (nu toate produsele disponibile pe site sunt disponibile şi în Librio) înainte de a vă deplasa în locaţia pentru ridicarea coletului.

În cazul livrărilor prin curieri, Clientul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii, la adresa indicată în Comandă.

La momentul livrării, Clientul se obligă să verifice starea Coletului și să semnalzeze Curierului orice obiecţiuni legate de calitatea ambalajului. Neformularea niciunei asemenea obiecţiuni din patea Clientului, echivalează cu acceptarea fără rezerve a respectivei Comenzi. Orice alte sesizări efectuate ulterior recepţionarii coletului nu vor fi luate în considerare, DZC neputând fi ţinut responsabilă în legătură cu calitatea serviciilor de curierat.

DZC se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestora.

 

3.7 Dreptul de retragere

1. La recepționarea Produselor, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 021.795.75.25 / 0736.36.12.10 sau prin e-mail la adresa contact@librariadelfin.ro în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.

 

2. În cazul Produselor achiziţionate prin intermediul Site-ului, Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a Produsului. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adică nu este valabilă pentru Clienţii care sunt persoane juridice sau PFA).

Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:

   ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;

   ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat;

   ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.

În cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta:

                  (I)      va putea completa formularul de retur din interiorul coletului; sau

                 (II)   va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numărul de telefon 021.795.75.25 / 0736.36.12.10.

În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care doreşte să-l returneze.

În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplică următoarele reguli:

   dacă preţul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul preţ în 14 zile de la data la care Clientul informează DZC asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiţia ca returul să fie permis de lege.

   rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru achitarea preţului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.

   Clientul nu va plăti niciun fel de comisioane în urma rambursării.

Suma plătită va fi rambursata prin aceeași modalitate de plată sau, cu acordul prealabil și expres al Clientului, prin virament bancar, în contul indicat de către Client;

DZC își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.

 

În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului.

Rambursarea preţului Produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vânzare (bonul fiscal sau factura fiscală, după caz) aferent Produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.

Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere:

   furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (…)

   furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

   furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

   furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Nu se acceptă returnarea Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se afla produse diferite faţă de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

În cazul returnării produselor, Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. Produsul returnat trebuie să fie însoţit de toate documentele cu care a fost livrat Produsul.

 

3.8 Produse livrate greșit

1. Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat să semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.

2. Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (dacă este cazul) vor fi suportate de către DZC.

 

 

PROTECŢIA DATELOR ( GDPR)

  1. Drepturile utilizatorilor site-uri

GRUP EDITORIAL DZC, în calitate de operator de date cu caracter personal, a implementat măsurile tehnice şi organizatorice pentru a asigura respectarea drepturilor utilizatorilor site-urilor (persoane vizate conform RGPD), şi anume:

  • Dreptul de acces înseamnă dreptul persoanei vizate de a obţine o confirmare din partea operatorului că prelucrează sau nu datele cu caracter personal care îl privesc şi, în caz afirmativ, acces la datele respective şi la informaţii privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
  • Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat şi la dreptul că aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
  • Dreptul la opoziţie vizează dreptul persoanei vizate de a se opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care serveşte unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizată are cu precădere dreptul de a se opune prelucrării în orice moment.
  • Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte stocate. Rectificarea trebuie comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepţia cazului în care acest lucru se dovedeşte imposibil sau presupune eforturi disproporţionate (demonstrabile).
  • Dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) înseamnă dreptul persoanei vizate de a solicita să îi fie şterse datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; îşi retrage consimţământul şi nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; se opune prelucrării şi nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie şterse pentru respectarea unei obligaţii legale;

 

Datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societăţii informaţionale.

  • Dreptul la restricţionarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoană contesta exactitatea datelor, pe o perioadă care permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ştergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricţionarea; în cazul în care operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă; în cazul în care persoană s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.

Colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal obţinute prin intermediul site-ului www.librariadelfin.ro este realizată cu respectarea prevederilor Regulamentul nr. 679/2016. Pentru orice informări sau solicitări în baza dreptului persoanelor vizate conform RGPD, vă puteţi adresa GRUP EDITORIAL DZC la adresa de email:  gdpr@librariadelfin.ro.

  1. Scopurile şi temeiurile legale ale prelucrării. Categoriile de date cu caracter personal colectate şi prelucrate de către GRUP EDITORIAL DZC

Prin completarea oricărui formular pus la dispoziţie pe site-ul web www.librariadelfin.ro vă exprimaţi acordul expres cu privire la colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal de GRUP EDITORIAL DZC, atât manual cât şi automat, în scopul de a fi contactat de GRUP EDITORIAL DZC cu privire la solicitarea dumneavoastră, în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) – RGPD

 

În ce mod folosim datele dumneavostră

Vom folosi datele tale, doar cu acordul tău, în diferite forme. În tabelul prezentat, am detaliat tipurile de date colectate de la tine și cum le utilizăm noi.

Nume și date de contact

Cum folosim numele și datele Dvs. de contact?

De ce?

Pentru a vă livra produsele achiziționate de pe platforma noastră online.

Trebuie să facem acest lucru pentru a încheia colaborarea cu Dvs. Ne va fi greu sa ducem la bun sfârșit o achiziție daca nu vă putem livra produsele. Nu vom putea face acest lucru fără datele de contact și nume.

Vom trimite mesaje cu serviciile noastre prin e-mail sau sms, cu privire la actualizarea comenzilor Dvs.

Trebuie să facem acest pas pentru a vă informa statusul comenzii Dvs. Când a fost preluată comanda, când va fi livrată, etc.

Vom trimite informații prin e-mail sau sms cu privire la noile noastre produse sau oferte.

 

Vrem să aflăm de ce anume sunteți interesați și ce doriți să achiziționați

Trebuie să facem asta pentru a vă ține la curent și informat cu privire la produse asemănătoare cu cele comandate deja. Vom face acest lucru doar cu permisiunea Dvs.

 

Trebuie să facem asta pentru a ne asigura că veți primi ceea ce căutați.

 

 

Informațiile dumneavoastră de plată

Aici ne referim la plățile făcute prin ordin de plată.

Cum folosim informațiile dumneavoastră

de plată?

De ce?

 

Pentru a încasa plata făcută în urma achiziționării unor produse de pe platforma noastră.

Trebuie să facem acest lucru pentru a încheia colaborarea cu Dvs.

 

Istoricul dumneavoastră cu echipa

(convorbiri telefonice, chat, e-mail, sau rețelele de socializare)

Cum utilizăm istoricul Dvs. cu echipa?

De ce?

Vă vom oferi suportul și serviciile necesare.

Trebuie să facem acest pas pentru a vă cunoaște nevoile din trecut și în viitor să vă oferim cele mai bune servicii și produse. Până la urmă asta vă doriți.

Cu ajutorul acestor informații ne vom pregăti echipa.

Pentru că atunci când ne veți contacta, să aveți parte de cel mai bun serviciu clienți.

 

Istoricul achizițiilor dumneavoastră pe platforma noastră

(Ce ați cumpărat în trecut)

Cum utilizăm istoricul achizițiilor Dvs.?

 

De ce?

 

În caz de retur.

Pentru a vă oferi cea mai bună experiență în caz de retur sau schimb al produselor.

Vă vom cunoaște și vă vom oferta produse asemănătoare la prețuri speciale.

Pentru a știi ce anume că interesează și a nu vă spama cu alt tip de produs.

 

Informații despre dispozitivul folosit, atunci când utilizați platforma noastră online.

(adresa de IP, dispozitivul utilizat)

Cum utilizăm informațiile despre dispozitivele folosite?

De ce?

Astfel vom îmbunătăți site-ul și vom face actualizările necesare.

Pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru, pentru a putea fi utilizat și de pe desktop, și de pe mobil, pentru a fi ușor de accesat.

Vom proteja site-ul de eventuale fraude sau viruși.

Pentru a proteja atât site-ul nostru cât și informațiile Dvs.

 

Răspunsurile Dvs. la sondaje, concursuri și promoții

Cum utilizăm răspunsurile dumneavoastră?

De ce?

Vă vom oferi oferte, vom organiza concursuri și vom desfășura sondaje!

Pentru a vă oferi cele mai bune servicii, pentru a obține cele mai bune oferte!

 

Nu sunteți obligat să ne oferiți aceste date. Însă, dacă nu o faceți, există posibilitatea să nu puteți achiziționa niciunul din produsele de pe site. Dar, este alegerea Dvs. și noi o vom respecta!

 

Dacă nu sunteţi de acord că datele dumneavoastră să fie prelucrate, aveţi dreptul şi libertatea de a nu completa formularele disponibile şi de a nu accesa site-ul www.librariadelfin.ro.

În momentul completării formularelor disponibile pe www.librariadelfin.ro, GRUP EDITORIAL DZC va colecta date cu caracter personal, oferind informaţii cu privire la scopul colectării fiecare date personale ce se solicită.

GRUP EDITORIAL DZC poate primi, de asemenea, şi înregistra, pe serverele sale informaţiile referitoare la adresa IP şi informaţiile cookie ale site-ului solicitat.  Aveţi opţiunea de a seta browserul de internet astfel încât acesta să respingă anumite cookies. În acest caz, va exista însă un impact negativ asupra navigării dvs. pe site-urile GRUP EDITORIAL DZC.

Pentru utilizatorii abonaţi la newsletter ce nu doresc să mai primească informări pe adresa de email, este necesară trimiterea unui email la adresa: gdpr@librariadelfin.ro iar datele dvs. vor fi şterse din baza noastră de date pentru newsletter, sau se poate face dezabonarea folosind butonul ”unsubscribe” din corpul emailului.

 

  1. Protecţia datelor cu caracter personal. Perioada de retenţie a datelor

 

GRUP EDITORIAL DZC nu va dezvălui datele cu caracter personal colectate prin intermediul site-urilor sale, cu excepţia angajaţilor autorizaţi şi contractorilor/partenerilor ce au calitatea de persoane împuternicite cărora aceste date le sunt necesare pentru a le procesa în numele GRUP EDITORIAL DZC sau pentru a furniza servicii disponibile site-ului www.librariadelfin.ro, sau în cazul în care obligaţia de dezvăluire reprezintă o obligaţie legală a GRUP EDITORIAL DZC sau a angajaţilor ori contractorilor/partenerilor acesteia.

 

GRUP EDITORIAL DZC a implementat măsurile organizatorice şi de securitate necesare pentru protecţia împotriva accesului neautorizat, a utilizării, alterării sau distrugerii datelor cu caracter personal conform prevederilor RGPD.

GRUP EDITORIAL DZC, împreună cu colaboratorii săi, şi-a asumat responsabilitatea implementării unor măsuri tehnice şi organizatorice corespunzătoare privind protecţia confidenţialităţii şi securităţii datelor cu caracter personal.

Totodată, GRUP EDITORIAL DZC acorda acces la datele cu caracter personal, angajaţilor autorizaţi şi contractorilor/partenerilor (persoane împuternicite), doar în conformitate cu scopul declarat al colectării datelor. Toţi angajaţii, colaboratorii şi furnizorii de servicii ai GRUP EDITORIAL DZC, care intră în contact cu datele cu caracter personal, trebuie să acţioneze în conformitate cu principiile politicilor şi procedurilor de confidenţialitate şi de securitate a datelor cu caracter personal semnând declaraţii şi acorduri de confidenţialitate cu privire la aceste date.

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor site-urilor GRUP EDITORIAL DZC sunt reţinute pe o perioadă cuprinsă între 3 şi 10 ani (în funcţie de scopul colectării datelor personale), utilizatorii fiind informaţi de fiecare dată când furnizează datele lor personale cu privire la perioada exactă de retenţie.

 

  1. Modificări ale politicii de confidenţialitate

 

Dacă va considera că este necesară o schimbare a regulilor de confidenţialitate, GRUP EDITORIAL DZC va publica respectivele modificări în această pagină, pentru a vă informa cu privire la tipurile de date care sunt colectate şi modul în care acestea sunt utilizate.

Dacă aveţi întrebări cu privire la politica de confidenţialitate, vă rugăm să ne scrieţi pe e-mail, la adresa: gdpr@librariadelfin.ro



5. Drepturi de autor (copyright)

Întregul conţinut al acestui site (texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafică web, scripturi etc.) este proprietatea societăţii comercialeS.C. GRUP EDITORIAL DZC S.R.L.   şi este protejat conform Legii drepturilor de autor, precum şi a altor legi privind dreptul de proprietate intelectuală.  Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusivă a societăţii S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. şi este protejată de aceleaşi legi. Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legilor în vigoare.

 

PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întregul conţinut cât şi structura Site-ului sunt protejate prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate Societăţii. Este interzisă reproducerea, distribuirea sau publicarea de materiale de pe site de către vreo persoană, fără acordul scris, prealabil, din partea Societăţii.

Site-ul conţine linkuri ("hyperlinkuri") către alte website-uri care sunt administrate de terţi şi ale căror conţinuturi nu sunt cunoscute Societăţii. Societatea permite doar accesul către aceste site-uri, fără însă a-şi asuma răspunderea pentru conţinutul lor.

 

  1. ​​​​​​​ CONTROLUL EXERCITAT DE SOCIETATE

În cazul încălcării de către Utilizatori a prevederilor prezentelor Condiţii, Societatea îşi rezervă dreptul de a dispune anularea Contului de client, fie potrivit propriei sale opţiuni, fie la cererea oricărei autorităţi competente, fără a fi obligată să justifice în vreun mod acţiunea şi fără a fi obligată să îndeplinească vreo formalitate prealabilă.

Din motive tehnice, Societatea are dreptul să întrerupă furnizarea totală sau parţială a serviciilor, cu sau fără înştiinţarea prealabilă a Utilizatorilor.

 

DZC îşi rezervă dreptul de a controla conţinutul comentariilor postate de către Utilizatori în dreptul produselor ce se comercializează prin intermediul Site-ului. În acest sens, pe lângă dreptul Societăţii de a dispune ştergerea sau blocarea temporară a Contului, aceasta va putea să şteargă sau să modifice parţial comentariile Utilizatorilor în oricare din următoarele situaţii:

  • acestea au un conţinut considerat jignitor sau calomnios;
  • încalcă drepturile de proprietatea intelectuală ale unei terţe persoane;
  • sunt contrare bunelor moravuri;
  • încalcă în orice alt mod vreo prevedere legală.

 

DISPOZIŢII DIVERSE

  • Forţa Majoră

Societatea nu îşi asumă responsabilitatea pentru imposibilitatea de a-şi onora obligaţiile asumate, ca rezultat al oricărei cauze aflate în afara controlului său, incluzând dar nelimitându-se la evenimente fortuite, condiţii meteorologice nefavorabile, acţiunea sau inacţiunea oricăror terţi, inclusiv a autorităţilor competente, de care Societatea nu este responsabilă.

Created in 0.039 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.