Activitatea Grup DZC se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii Coronavirus (COVID-19).

 

Dragi clienți,

 

Noi, echipa DZC, va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi si va informam ca toate eforturile noastre sunt concentrate pe onorarea cat mai rapidă a comenzilor dumneavoastra. Dat fiind volumul mare al expedițiilor încredințate partenerilor noștri de curierat este posibil ca produsele comandate in aceasta perioada sa va fie livrate cu o ușoară întârziere, motiv pentru care dorim sa ne cerem scuze. Mulțumim pentru înțelegere și rămânem deschiși pentru a vă furniza toate informațiile de care aveți nevoie în legătură cu statusul comenzilor dumneavoastra. 

 

Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care aţi furnizat-o în formularul de comanda, la plasarea acesteia.

 

Când voi primi comanda?

Termenul de livrare este de minim 24 de ore de la procesarea comenzii, livrarea urmând a fi efectuată în termenul prevăzut de art. 18 din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. În cazuri excepționale, de exemplu condiții meteorologice nefavorabile, livrarea în zone greu accesibile sau în perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Crăciun, început de an școlar, pandemie etc.), livrarea poate suferi întârzieri. Comanda se consideră valabilă numai după ce Societatea confirmă Clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorării acesteia.
 
Iar în situația în care ați optat pentru ridicare de la depozitul vânzătorului, comanda poate fi ridicată de către dvs. sau un delegat, în termen de 4 zile lucrătoare de la plasarea acesteia.
 

Cum plătesc?

Plata se poate face online cu cardul sau prin ramburs - în momentul în care veți primi coletul la adresa specificată în formularul de comandă.

Plata pentru ridicările de la depozitul vânzătorului se poate face atât cu numerar, cât și cu cardul în locația vânzătorului.

Acceptăm şi plata în avans, prin transfer bancar sau plata în trezorerie. Pentru aceste opţiuni, vă rugăm sa nu achitați înainte să ne contactaţi pe e-mail sau telefonic după ce aţi plasat comanda, pentru a vă oferi detalii suplimentare în privința efectuării plății.

 

Comenzile pot fi achitate si cu tichete educationale pe suport electronic (CARD) UpRomania si Sodexo.

 

Există taxe de livrare?

 

Tarif național: 18.99  lei

Tarif local BUCURESTI: 14.99 lei

Tarif EasyBox: 14.79 lei

Tarif ridicare comandă de la depozitul vânzătorului: 7.00 lei

 

Pentru localitatile care se afla in zona 2, taxa de livrare este de 19.60 lei.

Detalii:

https://sameday.ro/

https://www.bookurier.ro/

https://www.cargus.ro/

 

Comenzile care depășesc valoarea de 300 de lei beneficiază de transport gratuit!