Didactica domeniului om si societate - Gabriela Kelemen

PRP: 28,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,40 lei
Diferență: 5,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gabriela Kelemen
ISBN: 9786062612092
Editura: Pro Universitaria
Anul publicării: 2020
Pagini: 196
Categoria: Pedagogie
DESCRIERE
CUPRINS
ARGUMENT... 7
NOTA DE PREZENTARE... 9
Capitolul 1
DOMENIUL OM SI SOCIETATE... 13
1. 1. Contributia domeniului Om si societate la formarea
personalitatii umane... 13
1. 2. Principiile aplicabile domeniului Om si societate... 27
1. 3. Precizari conceptuale privind activitatile ariei
curriculare Om si societate... 34
Capitolul al II-lea
COMPETENTE URMARITE IN CADRUL
DOMENIULUI OM SI SOCIETATE... 56
2. 1. Scopul activitatilor domeniului Om si societate... 56
2. 2. Competentele pedagogice specifice activitatilor
domeniului Om si societate... 58
Capitolul al III-lea
CONTINUTURI SPECIFICE DOMENIULUI
OM SI SOCIETATE... 66
3. 1. Educatia pentru mediul inconjurator (ecologica)... 66
3. 2. Educatiei pentru schimbare si dezvoltare... 72
3. 3. Educatia morala si religioasa/spirituala... 82
3. 4. Educatiei pentru cetatenie... 87
3. 5. Educatia pentru tehnologie si progres... 91
3. 6. Educatia demografica... 94
3. 7. Educatia pentru democratie... 97
3. 8. Educatia sanitara... 100
3. 8. 1. Educatia sexuala are in vedere:... 100
3. 8. 2. Educatia nutritionala... 101
3. 8. 3. Educatia pentru timpul liber... 103
3. 8. 4. Educatia casnica... 106
3. 9. Aplicatii... 106
3. 10. Continuturi extrascolare ale activitatilor
domeniului Om si societate... 110
Gabriela KELEMEN
6
Capitolul al IV-lea
INTEGRAREA METODOLOGIEI SI TEHNOLOGIEI
DIDACTICE IN ACTIVITATILE DOMENIULUI OM
SI SOCIETATE... 118
4. 1. Rolul metodelor de invatamant in activitatile
domeniului Om si societate... 118
4. 1. 1. Clasificarea metodelor didactice... 121
4. 2. Mijloace de invatamant... 129
4. 2. 1. Posibilitati de utilizare a noilor tehnologii
in educatie... 131
Capitolul al V-lea
METODOLOGIA EVALUARII... 155
5. 1. Necesitatea evaluarii activitatilor... 155
5. 2. Strategii evaluative... 156
5. 2. 1. Metode, procedee si tehnici de evaluare... 156
5. 2. 1. 1. Calificativele... 156
5. 2. 1. 2. Itemii de evaluare... 157
5. 2. 1. 3. Metodele de evaluare... 159
5. 2. 1. 4. Autoevaluarea... 162
5. 3. Tehnica elaborarii, aplicarii si interpretarii
demersurilor evaluative... 164
5. 3. 1. Etapele demersului evaluativ... 165
Capitolul al VI-lea
INDRUMAREA ACTIVITATILOR
DOMENIULUI OM SI SOCIETATE... 167
6. 1. Responsabilitatea cadrului didactic... 167
6. 2. Rolul si statutul cadrului didactic... 169
6. 3. Relatia profesor-copii/elevi... 172
6. 4. Relatia elev-elev/elevi... 175
6. 5. Parteneriatul educational... 178
CONCLUZII... 184
GLOSAR... 188
BIBLIOGRAFIE:
ARGUMENT... 7
NOTA DE PREZENTARE... 9
Capitolul 1
DOMENIUL OM SI SOCIETATE... 13
1. 1. Contributia domeniului Om si societate la formarea
personalitatii umane... 13
1. 2. Principiile aplicabile domeniului Om si societate... 27
1. 3. Precizari conceptuale privind activitatile ariei
curriculare Om si societate... 34
Capitolul al II-lea
COMPETENTE URMARITE IN CADRUL
DOMENIULUI OM SI SOCIETATE... 56
2. 1. Scopul activitatilor domeniului Om si societate... 56
2. 2. Competentele pedagogice specifice activitatilor
domeniului Om si societate... 58
Capitolul al III-lea
CONTINUTURI SPECIFICE DOMENIULUI
OM SI SOCIETATE... 66
3. 1. Educatia pentru mediul inconjurator (ecologica)... 66
3. 2. Educatiei pentru schimbare si dezvoltare... 72
3. 3. Educatia morala si religioasa/spirituala... 82
3. 4. Educatiei pentru cetatenie... 87
3. 5. Educatia pentru tehnologie si progres... 91
3. 6. Educatia demografica... 94
3. 7. Educatia pentru democratie... 97
3. 8. Educatia sanitara... 100
3. 8. 1. Educatia sexuala are in vedere:... 100
3. 8. 2. Educatia nutritionala... 101
3. 8. 3. Educatia pentru timpul liber... 103
3. 8. 4. Educatia casnica... 106
3. 9. Aplicatii... 106
3. 10. Continuturi extrascolare ale activitatilor
domeniului Om si societate... 110
Gabriela KELEMEN
6
Capitolul al IV-lea
INTEGRAREA METODOLOGIEI SI TEHNOLOGIEI
DIDACTICE IN ACTIVITATILE DOMENIULUI OM
SI SOCIETATE... 118
4. 1. Rolul metodelor de invatamant in activitatile
domeniului Om si societate... 118
4. 1. 1. Clasificarea metodelor didactice... 121
4. 2. Mijloace de invatamant... 129
4. 2. 1. Posibilitati de utilizare a noilor tehnologii
in educatie... 131
Capitolul al V-lea
METODOLOGIA EVALUARII... 155
5. 1. Necesitatea evaluarii activitatilor... 155
5. 2. Strategii evaluative... 156
5. 2. 1. Metode, procedee si tehnici de evaluare... 156
5. 2. 1. 1. Calificativele... 156
5. 2. 1. 2. Itemii de evaluare... 157
5. 2. 1. 3. Metodele de evaluare... 159
5. 2. 1. 4. Autoevaluarea... 162
5. 3. Tehnica elaborarii, aplicarii si interpretarii
demersurilor evaluative... 164
5. 3. 1. Etapele demersului evaluativ... 165
Capitolul al VI-lea
INDRUMAREA ACTIVITATILOR
DOMENIULUI OM SI SOCIETATE... 167
6. 1. Responsabilitatea cadrului didactic... 167
6. 2. Rolul si statutul cadrului didactic... 169
6. 3. Relatia profesor-copii/elevi... 172
6. 4. Relatia elev-elev/elevi... 175
6. 5. Parteneriatul educational... 178
CONCLUZII... 184
GLOSAR... 188
BIBLIOGRAFIE:
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 47,70 leiPRP: 53,00 lei (-10%)
- 54,00 leiPRP: 72,00 lei (-25%)
- 54,00 leiPRP: 60,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 6,00 leiPRP: 8,00 lei (-25%)
- 47,70 leiPRP: 53,00 lei (-10%)
- 54,00 leiPRP: 60,00 lei (-10%)
RECENZII