Modalitati de realizare a educatiei ecologice in invatamantul prescolar - Neculai I. Despina

DESCRIERE
INTRODUCERE…………….…………………………. 5
CAP. 1 PROFILUL PSIHOLOGIC AL COPILULUI PREŞCOLAR
1. 1. Repere psihopedagogice la copilul de vârstă preşcolară(3 - 6/7 ani)
1. 1. 1. Coordonate ale proceselor senzoriale……………. 11
1. 1. 2. Limbajul în etapa preşcolară şi importanţa lui în dezvoltarea proceselor cognitive…..……………………………………………. 13
1. 1. 3. Coordonate ale proceselor reglatorii…………….. 17
1. 2. Formarea şi dezvoltarea personalităţii preşcolarului……………………………………………. 20
CAP. 2 CONSIDERAŢII TEORETICE
2. 1. Educaţia ecologică, ca răspuns al provocărilor lumii contemporane……………………………………………24
2. 2. Educaţia ecologică şi necesitatea învăţării ei de la vârste timpurii... 26
2. 3. Etapele educaţiei ecologice…………………………29
2. 4. Modalitati de realizare a educaţiei ecologice la nivel preşcolar…………………………………………………31
CAP. 3. COORDONATE ŞTIINŢIFICE ALE CERCETĂRII APLICATIVE
3. 1. Obiectivele cercetării………………………………. 43
3. 2. Ipoteza de lucru..………………………………….. 45
3. 3. Etapele cercetării …….……………………………. 48
3. 4. Metode de cercetare ……………………………….. 72
CAP. 4. PREZENTAREA, ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR
4. 1. Rezultatele evaluării iniţiale………………………... 80
4. 2. Prezentare rezultatelor de progres…………………... 84
4. 3. Rezultatele obţinute de copii la evaluarea finală……94
4. 4. Analiza comparativă………………………………... 97
CONCLUZII…………………………………………. 103
BIBLIOGRAFIE……………………………………... 111
ANEXE ………………………………………..113
RECENZII