Editurile lui Florar
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Halal-Haram. De la religie la brand - Diana Abdalla

PRP: 35,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,50 lei
Diferență: 3,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786060711346
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 184
Format: 145x205
Categoria: Sfaturi Practice

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Religia islamica, prin complexitatea sa, prezinta lumii o intreaga civilizatie. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse in legatura cu celalalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman in acord cu prescriptiile coranice, a dat nastere unei abordari moderniste, corelate cu piata produselor care se afla sub regulile islamice si care a dus la nasterea unui brand. Se vorbeste despre ce este permis (halal) si ce este interzis (haram), sub aspect islamic.

Islamul, vazut mai mut decat o religie, ofera „instructiuni” pentru stilul de viata, care sunt comunicate prin preceptele coranice si prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii.

Halal-Haram De la religie la brand reprezinta o fateta a islamului, care nu a mai fost abordata pana acum si ofera explicatii si exemplificari privind radacinile spiritului islamic observate si puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului si nasterea sa din punctul de vedere al religiei islamice.

Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios, cititorul este invitat sa parcurga capitolele care descriu esenta islamului sub aspect religios, cultural si chiar filosofic, ca la final sa poata intelege legatura islamului cu brandingul si alte elemente conexte ale acestuia.

DIANA ABDALLA este specializata in studii sociologico-religiose, cu precadere studii arabo-islamice.
Abdalla detine un masterat in cultura araba si este licentiata in comunicare si relatii publice.

In urma studiilor si cercetarilor efectuate, Abdalla a reusit sa combine elementele de marketing cu cele religioase, dar si sa ofere cititorului atat cele mai interesante particularitati ale religiei islamice, cat si ale stilului de viata al unui musulman in acord cu prescriptiile coranice, printr-o abordare modernista, unde brandingul si marketingul capata o noua fateta sub aspect religios.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.6154 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.