Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Cercetarea practica de marketing - Petre Datculescu

Cercetarea practica de marketing - Petre Datculescu
-10%
Preț: 104,05 lei
115,61 lei (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 12 Apr. 2021
ISBN: 9789738815667
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 814
Categoria: Sfaturi Practice
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara: ¢ Orientarea practica ¢ Abordarea in detaliu a metodologiei ¢ Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing ¢ Modalitati extinse de analiza¢ Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite gata pentru a fi folositePetre Datculescueste doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990.

Aceasta carte este editia a doua a lucrariiCercetarea de Marketingpublicata de autor la editura Brandbuilders in 2006. Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu informatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat inCercetarea Practica de Marketing. De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare?

Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing. Mai precis:

    Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cercetarii stiintifice.
    Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.
    In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema specifica de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.

Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese in stricta concordanta cu natura problemei cercetate. Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea cercetarilor in cadrul marketingului real.

Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet. Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.114 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.