Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Marketing international - Adrian Gherasim, Gherasim Daniel

Marketing international - Adrian Gherasim, Gherasim Daniel
-5%
Preț: 37,05 lei
39,00 lei (-5%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 26 Oct. 2020
ISBN: 9786062612221
Anul publicării: 2020
Pagini: 262
Categoria: Stiinte
Activitatea S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste „sub-marketinguri” (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s. a. m. d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu „Marketing”, de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de „Bazele marketingului” (sau de „Marketing general”, cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.092 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.