Sari la conținut

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu
Preț: 50,75 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 26 Sep. 2025
ISBN: 9789737094186
Anul publicării: 2009
Ediția: 2
Pagini: 392
Distribuie pe:

DESCRIERE

Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.