Edituri /Promotii
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia II - Victor Danciu

Preț: 50,75 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 26 Sep. 2025
Autor: Victor Danciu
ISBN: 9789737094186
Editura: Editura Economica
Anul publicării: 2009
Ediția: 2
Pagini: 392
Categoria: Marketing si Comert
DESCRIERE
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.
Cărţi noi
- 48,66 leiPRP: 62,38 lei (-21,99%)
- 68,49 leiPRP: 83,52 lei (-18%)
- 59,20 lei
Promoţii
- 48,66 leiPRP: 62,38 lei (-21,99%)
- 68,49 leiPRP: 83,52 lei (-18%)
- 75,17 leiPRP: 83,52 lei (-10%)
RECENZII