Sari la conținut

Marketing international. Teorie si practica - Nicolae Al. Pop

Marketing international. Teorie si practica - Nicolae Al. Pop
PRP: 47,58 lei (-8,01%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 43,77 lei
Diferență: 3,81 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 5948489100956
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 500
Format: 17x24
Distribuie pe:

DESCRIERE

Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international.

    Cartea de fata este rodul unei ample documentari, pe care colectivul de autori a realizat-o in literatura de specialitate contemporana si staina, dar deopotriva si in practica internationala de afaceri.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.