Edituri /Promotii
-Marketing turistic sustenabil - Mioara Borza

PRP: 31,19 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,07 lei
Diferență: 3,12 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mioara Borza
ISBN: 9786066870672
Editura: Tehnopress
Anul publicării: 2014
Pagini: 176
Categoria: Stiinte Economice
DESCRIERE
Marketing turistic sustenabil - Mioara Borza
Orientarea catre activitatile cu caracter turistic este, in prezent, una dintre preocuparile de baza ale intreprinderilor din sectorul tertiar, iar abordarea in maniera sustenabila este o reala provocare.
Inserarea aspectelor de marketing sustenabil in activitatile intreprinderilor turistice este o necesitate, determinata de responsabilitatea pe care intreprinzatorul o are fata de bunul mers al intreprinderii, dar si fata de respectarea clientilor, mai ales ca in economia secolului XXI, problema principala nu se rezuma la lipsa bunurilor, ci la lipsa clientilor.
Pornind de la doua intrebari esentiale: De ce marketing in turism? si De ce o economie sustenabila?, lucrarea de fata ofera raspunsuri pertinente, inclusiv cu privire la asocierea notiunilor de marketing, turism si sustenabilitate.
Inserarea aspectelor de marketing sustenabil in activitatile intreprinderilor turistice este o necesitate, determinata de responsabilitatea pe care intreprinzatorul o are fata de bunul mers al intreprinderii, dar si fata de respectarea clientilor, mai ales ca in economia secolului XXI, problema principala nu se rezuma la lipsa bunurilor, ci la lipsa clientilor.
Pornind de la doua intrebari esentiale: De ce marketing in turism? si De ce o economie sustenabila?, lucrarea de fata ofera raspunsuri pertinente, inclusiv cu privire la asocierea notiunilor de marketing, turism si sustenabilitate.
Cărţi noi
-- 52,50 leiPRP: 75,00 lei (-30%)
- 45,10 leiPRP: 55,00 lei (-18%)
- 79,54 leiPRP: 97,00 lei (-18%)
Promoţii
-- 52,50 leiPRP: 75,00 lei (-30%)
- 45,10 leiPRP: 55,00 lei (-18%)
- 79,54 leiPRP: 97,00 lei (-18%)











RECENZII