2022 Anul meu
Contact: 0786.253.910 / 0736.361.210

Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta

Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta
-25%
Preț: 29,25 lei
PRP: 39,00 lei (-25%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai sus.
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786062613235
Anul publicării: 2021
Pagini: 220
Format: 130x200
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Lucrarea,, Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.
Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.129 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.