2022 Anul meu
Contact: 0786.253.910 / 0736.361.210

Metodica predarii Chimiei. Editie revizuita si adaugita

Metodica predarii Chimiei. Editie revizuita si adaugita
Preț: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786065180482
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 288
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Profilul de formare reprezinta o componenta reglatoare a Curricumului National. Acesta de crie asteptarile fata de absolventii invatamantului obligatoriu si se fundamenteaza pe cerintele sale. Modelul personalitatii va avea trasaturi precum: receptivitate fata de schimbari, capacitate de adaptare rapida, asumarea de responsabilitati si roluri, spirit inventati v si de cooperare, comportament moral superior.

Aceste modele de personalitate se proiecteaza si se realizeaza in cadrul unor institutii de invatamant de diferite tipuri si grade, ale caror finalitati sunt cunoscute sub denumirea de scop, el precizand rezultatele asteptate de la fiecare tip si nivel de Scolarizare. Concretizarea scopurilor in sensul planificarii, organizarii, desIasurarij si evaluarii procesului de invatamant este realizata prin intermediul obiectivelor educationale.

    Obiectivele educationale sunt enunturi cu caracter finalist, anticipativ care descriu o intentie de instruire, concretizat intr-o schimbare a personalitatii elevilor.

Scopurile permit o continuare mai clara a idealului educativ, in timp ce obiectivele reprezinta o concretizare a scopului, descriind precis cum trebuie sa se comporte copilul, tanarul sau adultul dupa parcurgerea unui program de formare sau perfectionare.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.094 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.