Sisteme moderne de distributie. Multilevel marketing - Ioana-Madalina Purcaru

DESCRIERE
Sistemul de marketing pe mai multe niveluri, deseori etichetat ca un sistem utopic de venituri suplimentare in ultimii ani, a devenit important in intreaga lume. Folosind acest sistem se genereaza venituri si locuri de munca pentru populatie. Ceea ce face acest concept si mai atractiv este faptul ca oricine se poate alatura si poate beneficia de aceasta schema, indiferent de varsta, calificare sau experienta. Insa, pentru a avea succes in marketingul de retea, reprezentantul trebuie sa fie un lider innascut sau un om de vanzari.
Prezenta lucrare isi propune sa realizeze studiul privind analiza si interpretarea conceptelor de multilevel marketing. Lucrarea este structurata in cinci capitole majore, tratand urmatoarele aspecte: aspect conceptuale si metodologice privind sistemele moderne de distributie, stadiul actual al cunoasterii in domeniul sistemelor de multilevel marketing, particularitati ale comportamentului consumatorului si ale pietei sistemelor de multilevel marketing, analiza politicilor si strategiilor de marketing utilizate in multilevel marketing si un program de marketing privind promovarea produselor si serviciilor oferite de sistemele mlm prin intermediul platformelor social media.
- 71,99 leiPRP: 89,99 lei (-20%)
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
- 22,50 leiPRP: 25,00 lei (-10%)
- 7,20 leiPRP: 8,00 lei (-10%)
RECENZII