Vine, vine primavara
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Marketingul inovatiei - Lavinia Dovleac

PRP: 22,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,80 lei
Diferență: 2,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 122
Categoria: Sfaturi Practice

DESCRIERE

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac

“Be sensitive to change, be ready to transform”. Ph. Kotler

Alaturi de marketing, inovarea ocupa un loc din ce in ce mai important in cadrul fiecarei organizatii care doreste sa fie competitiva.

Inovarea reprezinta o provocare foarte mare pentru orice afacere dar totodata este si forta care sta la baza crearii unor valori durabile. Inovarea poate fi inteleasa ca o deschidere creatoare fata de idei exceptionale, ca o activitate de creare a unor produse noi sau a unor produse imbunatatite, si nu in cele din urma ca o strategie de afaceri. Inovatiile unei organizatii nu au influenta doar asupra ei, ci pot modela intreaga piata – nevoile clientilor, structura participantilor, canalele care ii leaga, regulile conform carora actioneaza.

Mediul actual in care actioneaza organizatiile inovative are o influenta foarte mare asupra modului in care sunt concepute si realizate activitatile de marketing. Abordarea traditionala nu mai este eficienta pentru ca din multe puncte de vedere se poate vorbi despre o trecere de la epoca analogica a marketingului la cea digitala. Aceasta noua cerinta este generata de evolutia economiei traditionale catre o economie digitala.

 Tehnologia digitala care caracterizeaza noua economie contribuie in mare masura la afirmarea si dezvoltarea conceptiei de marketing al inovatiei. Aparitia pietelor virtuale a fost un soc resimtit puternic de foarte multe companii. Accesand internetul, patrunderea comerciantilor pe aceste piete este mult mai usoara datorita numarului mai mic de bariere de intrare iar informatiile sunt ieftine si omniprezente. Pe langa tehnologia digitala, exista si alti factori care au un efect covarsitor asupra economiei moderne: disponibilitatea tehnologiei si influenta sa asupra organizatiei, durata ciclului de viata a tehnologiei, standardele industriei si ale produselor, infrastructura industriei, pozitionarea produselor si credibilitatea lor si a organizatiei in fata consumatorilor.

Evolutia mediului tehnologic actual are o influenta puternica asupra desfasurarii activitatilor de marketing prin inovatiile de produse si de procese care apar intr-un ritm rapid. Un alt aspect care s-a modificat semnificativ il reprezinta atitudinea si comportamentul consumatorilor.

Accesul la informatie ii face pe consumatori sa fie mai dificil de multumit pentru ca sunt mult mai constienti de nevoile lor. Consumatorii erei digitale sunt mai diferiti, mai deosebiti unul de altul si mai pretentiosi. Motivatiile si aspiratiile lor sunt complexe iar descifrarea lor presupune un efort considerabil din partea specialistilor de marketing. Revolutia digitala le ofera consumatorilor avantaje care constau in disponibilitatea unui volum foarte mare de informatii atat in formatul traditional, dar mai ales in mediul virtual, despre o varietate de subiecte, o varietate mai mare de bunuri si servicii disponibile, posibilitatea de a discuta cu alti consumatori si de a schimba opinii referitoare la produse, servicii, companii etc.

Caracteristicile definitorii ale procesului complex de producere si comercializare a produselor inovative necesita noi abordari din perspectiva generala a marketingului. Tehnologia pe care o inglobeaza atat in procesul lor de productie, cat si in utilizare, riscul pe care il implica datorita gradului de noutate pe care il au si incertitudinea legata de beneficiile pe care le pot oferi clientilor, sunt elemente care au condus catre aparitia unei noi specializari a marketingului, si anume: marketingul inovatiei.

Lucrarea de fata are ca scop atat clarificarea conceptului de marketing al inovatiei abordat ca o forma distincta a marketingului traditional, cat si tratarea elementelor asociate lui.

Avand in vedere trasaturile specifice ale actualului context economic, social si tehnologic, consideram ca marketingul inovatiei reprezinta conceptia actuala de orientare a activitatii de afaceri, benefica organizatiei, consumatorilor individuali sau organizationali si societatii in ansamblul ei.  

Autoarea

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.7797 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.