Livrare estimată: Luni, 1 Apr. 2024
ISBN: 9786065840584
Anul publicării: 2020
Pagini: 416
Format: A4

DESCRIERE

Daca esti in cautarea unor sinteze istorie academia de politie, atunci ai nimerit in locul care trebuie. Sintezele de istorie realizate de catre doamna Paula Darau reprezinta materialul optim pe care un candidat pentru un loc in cadrul Academiei de politie ar trebui sa le cunoasca. Fiecare capitol este structurat intr-o maniera usoara si ineligibila facand accesibila aceasta materie fiecarui elev ce se pregateste pentru examenul de admitere.

Doamna Paul Darau ne ofera un material plin de sinteze istorice ce ne vor ajuta sa asimilam cat mai usor fiecare capitol dedicat admiterii noastre pentru academia de politie. Aceasta carte cu sinteze de istorie conține 415 pagini si sunt pline cu informatii ce va vor ajuta să va ordonati informatiile invatate pana in momentul de fata. Fiecare lectie invatata va putea fi mai usor verificata cu ajutorul acestei carti de specialitate. Fiecare sectiune a istorie este grupata in asa fel incat aceste capitole sa ofere strictul necesar din fiecare subiect pentru ca dumneavoastra sa aveti un suport de orientare in acest drum de asimilare a cunostintelor.

A urma Academia de poliție reprezintă o decizie importanta din viata oricarui tanar ce paseste în aceasta lume a maturitatii. Iar, printre multe alte sarcini istovitoare, un adult trebuie sa isi valorifice intr-un mod cat mai pretios timpul. Noi vrem sa te ajutam să economisesti timp din a-ti extrage sinteze din materialele deja parcurse. Noi vrem sa iti oferim cartea pe care doamna Paula Darau a alcatuit-o pentru toti cei ce isi doresc o cariera in domeniul militar. Cartea ne face o introducere, dar si o sinteza pentru tot ce inseamna o admitere perfecta. Aceste sinteze de istorie pentru admiterea la academia de politie au fost alcatuite conform materiei in vigoare si fac obiectul de studiu actual din cadrul academiei.

Cei ce vor sa urmeze o cariera in cadrul Politiei Romane au acces la sinteze si teste istorie pentru admitere la academia de politie special concepute pentru a le oferi un ajutor de incredere in procesul tau de invatare dar si progresare pe acest frumos drum din cadrul unei cariere MAI. Editura Multimedia Internațional va pune la dispozitie o carte lansata chiar in anul 2020, informatiile cuprinse in acest volum fiind cat se poate de actuale.

Materia este structurată pe capitole, ordonate cronologic. Contine un tabel cronologic cu toate evenimentele necesare.

Lucrarea de fata, Paula Darau sinteze istorie,  isi propune sa fie un sprijin util tuturor elevilor care se pregatesc pentru admiterea la Academia de Politie. Se bazeaza pe cele sapte manuale alternative care reprezinta bibliografia de admitere in vigoare. Este un instrument de lucru care sa usureze munca de pregatire a elevilor, dat fiind faptul ca foarte multi elevi sunt speriati de ideea de a citit in paralel din atat de multe manuale. Am incercat sa adun intr-un singur loc cat mai multe informatii precum si sa le dau o forma coerenta. Consultand subiectele de la admitere de-a lungul timpului precum si foarte multe culegeri existente pe piata, am constat ca lucrarea de fata acopera tot necesarul de informatii. In concluzie, consider ca  poate fi folosita cu incredere in procesul de pregatire.

In continuare, pentru a te asigura că aceasta carte cu sinteze pentru istorie este ceea ce ai nevoie. Noi impreuna cu autoarea acestei carti, doamna Paula Darau, dorim sa iti aratam structura acesti carti, mai exact capitolele pe care acest volum le contine. Aceasta carte cu sinteze dedicate admiteri din cadrul academiei de poliție cuprinde subiecte dintr cele mai variate: de la Popoare și spatii istorice si pana la Notiuni de cronologie.

Reamintim inca odata faptul ca, desi este posibil ca multi elevi sa se simta sufocati de imensul volum de carti ce ar trebui citite, conform bibliografiei recomandate de catre academia de politie, acesta carte Sinteze istorie Academia de Politie Paula Darau are scopul de a le oferi elevilor un mic ajutor de orientare și sintetizare a tuturor informațiilor ce se preconizeaza a fi utile in cadrul admiterii pentru academia de politie.

Acest volum de sinteze este un imens ajutor pentru toții elevii, iar impreuna cu doamna Paula Darau, le uram mult succes in cadrul admiterii si spor la invatat.

Cupins:

1. Capitolul I. Popoare si spatii istorice. Romanitatea romanilor in viziunea istoricilor
2. Cronicarii
3. Capitolul II. Autonomii locale si institutii centrale in spatiul romanesc (sec. IX-XVIII)
4. Capitolul III. Spatiul romanesc intre diplomatie si conflict in Evul Mediu si la inceputurile modernitatii
5. Capitolul IV. Statul roman modern: de la proiect politic la realizarea Romaniei Mari (sec. XVIII-XX)
6. Capitolul V. Romania si concertul european. De la "Criza Orientala" la marile aliante ale secolului XX
7. Capitolul VI. Secolul XX intre democratie si totalitarism. Ideologii si practici politice in Romania si in Europa
8. Capitolul VII. Romania postbelica. Stalinism, national-comunism si disidenta anticomunista.
9. Capitolul VIII. Romania in perioada "Razboiului Rece"
10. Notiuni de cronologie
11. Cuprins

RECENZII

Rating general
5 (4 recenzii)
5 stele
4
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5

<3

Viitoare studenta la Academie multumita acestei lucrari!
5

Thumbs up!

!
5

De apreciat

Am cumpărat manualul împreună cu celelate cărți din pachet. Au venit repede și sunt mulțumit de ele. Prezenta sinteză este pur si simplu complexă, sunt 415 pagini de materie de studiat. Evenimentele istorice sunt redate detaliat, cronologic și logic. Sunt ușor de înteles iar ideile importante sunt scrise cu bold sau italic ceea ce e grozav pentru ca sunt mai ușor de identificat și reținut. Testele de la sfarșitul fiecăror capitole sunt și ele de asemenea, complexe. 70 de intrebări cu câte 3 subpuncte. Ce m-aș fi bucurat și pot sugera pentru edițiile viitoare ale manualului ar fi fost să regăsesc hărți, portrete ale personalităților sau imagini ale evenimentului istoric respectiv. Nu stiu cum sunt ceilalți dar pe minje unul m-ar fi ajutat foarte mult asta la reținut. Prețul îl consider unul corect.
5

Multumita

Foarte bine structurata, usor de invatat!
Created in 0.6059 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.