Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Avantajul de a avea doua secunde in avans: cum sa reusim anticipand viitorul - Vivek Ranadive, Kevin Maney

Avantajul de a avea doua secunde in avans: cum sa reusim anticipand viitorul - Vivek Ranadive, Kevin Maney
-12%
Preț: 20,24 lei
23,00 lei (-12%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Joi, 29 Oct. 2020
ISBN: 9789734714469
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 256
Categoria: Beletristica
Activitatea S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.
David Stern, membru al comisiei NBA
Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.
Chad Hurley, cofondator al YouTube
Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala – cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3. 0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.
Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters
Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.
Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.075 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.