Edituri /Promotii
Comunicare in marketing - Ioana Cecilia Popescu

PRP: 27,49 lei (-8%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,29 lei
Diferență: 2,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioana Cecilia Popescu
ISBN: 9739021794
Editura: Uranus
Anul publicării: 2006
Pagini: 272
Format: 16.5X23.5
Categoria: Carte universitara
DESCRIERE
Cuprins:
Introducere (p9)
Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organizatiei (p11)
Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)
Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)
Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)
Anexe (p249
Bibliografie (p265)
Descriere:
Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor.
Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.
Introducere (p9)
Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organizatiei (p11)
Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)
Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)
Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)
Anexe (p249
Bibliografie (p265)
Descriere:
Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor.
Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.
Cărţi noi
- 115,00 lei
- 62,10 leiPRP: 69,00 lei (-10%)
- 85,50 leiPRP: 90,00 lei (-5%)
Promoţii
- 62,10 leiPRP: 69,00 lei (-10%)
- 85,50 leiPRP: 90,00 lei (-5%)
- 45,20 leiPRP: 47,58 lei (-5%)
RECENZII