Copilul nostru este supradotat - Franz J. Monks, Irene H. Ipenburg

DESCRIERE
Ce este supradotarea? Cum ne dam seama ca un copil este supradotat? Cum pot fi evitate problemele educative si cele scolare si la ce riscuri sint expusi copiii supradotati din cauza neidentificarii la timp a abilitatilor lor? Volumul clarifica aceste chestiuni si ii invata pe parinti cum sa se comporte cu copiii care dovedesc aptitudini remarcabile de la cele mai mici virste, oferindu-le sfaturi cu privire la identificarea si cultivarea unor astfel de talente si la educatia generala in familie a copilului supradotat.
„Aceasta carte usor de citit si de inteles are puterea de a lamuri multe confuzii si de a convinge ca a educa un copil cu potential aptitudinal inalt este o mare responsabilitate, ca necesita o informare specializata, vointa, rabdare si perseverenta din partea educatorului, fie el parinte/bunic/apartinator sau profesor.” (Carmen Mihaela Cretu)
Prefata de Carmen Mihaela Cretu
Franz J. Mönks a fost profesor de psihologia dezvoltarii la Universitatea Radboud din Nijmegen si a devenit cunoscut in Europa ca pionier in cercetarea supradotarii. A fost vicepresedinte al World Council for Gifted and Talented Children si presedinte al European Council for High Ability. Este cofondator al Journal für Begabtenförderung. A publicat numeroase articole in reviste de specialitate si volume pe tema supradotarii.
Irene H. Ypenburg este jurnalista. A publicat numeroase articole si carti avind ca tema psihologia, educatia si proiectele de dezvoltare din tarile in curs de dezvoltare.
RECENZII