Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009 - Mirela Abrudan

Preț: 26,43 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mirela Abrudan
ISBN: 9786068139173
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2010
Pagini: 216
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009 - Mirela Abrudan
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice.
In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.
In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.
RECENZII