Back to school
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Dictionar de branding - Cristina Georgeta Baluta

Dictionar de branding - Cristina Georgeta Baluta
PRP: 39,12 lei (-19,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,30 lei
Diferență: 7,82 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Miercuri, 17 Sep. 2025
ISBN: 9789738873681
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 176
Format: 165 x 235 mm
Categoria: Dictionare

DESCRIERE

Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente.

Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt studenti  (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta.

Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate ( dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc).

Dintre autori: Baluta Cristina Georgeta, Botescu Ion, Chira Vladimir, Dobrescu Emilian M., Nicu Alina, Simionescu Dinu, Vrancianu Vladimir.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.