Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Instrumentar de tehnici terapeutice creative. Cum lucram cu adolescentii si copiii cu trauma de dezvoltare - Karen Treisman

Instrumentar de tehnici terapeutice creative. Cum lucram cu adolescentii si copiii cu trauma de dezvoltare - Karen Treisman
-15%
Preț: 84,15 lei
99,00 lei (-15%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 2 Noi. 2020
ISBN: 9786064007254
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 504
Format: 165x235
Categoria: Stiinte
Activitatea S.C. Grup Editorial DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Volumul de fata este plin de resurse valoroase – informatii, idei si tehnici creative care sa-i inspire si sa-i sustina pe terapeutii care lucreaza cu copii cu traume relationale sau de dezvoltare. Bazandu-se pe diferite modele terapeutice oferite de scolile contemporane de psihoterapie (sistemica, psihodinamica, neurobiologica, cognitiv-comportamentala si psihoterapia bazata pe atasament), Karen Treisman explica impactul traumei asupra copiilor, adolescentilor si familiilor acestora, aratand modul in care efectele pot fi regasite in diferite simptome cum ar fi cosmarurile, dificultatile de somn, dezechibru emotional, episoade de furie exploziva. Teoriile si strategiile terapeutice sunt acompaniate de peste 100 de fise de lucru, fotografii si ilustratii ce pot fi folosite de practicieni.
Cartea este utila nu numai psihoterapeutilor care lucreaza cu copii si adolescenti, ci si profesorilor, psihologilor, parintilor, asistentilor maternali, tutorilor, parintilor adoptivi si personalului ce lucreaza in centrele de tratament.

Karen Treisman este psiholog clinician si psihoterapeut si publicat numeroase carti despre abordarea clinica a traumei relationale. Conduce Centrul de consultanta Safe Hands and Thinking Minds


Patrick a adus in casa un melc din gradina. In loc sa‑i spuna: „Iesi cu chestia aia murdara din casa!", mama sa adoptiva i‑a zis: „Ia te uita! Cum se numeste acest melc?" Patrick a raspuns: „Domnul Lipicila". Pentru a impune limitele, tinand totodata cont de perspectiva lui Patrick si de puterea parentajului prin joaca, Janice a spus: „E un nume excelent — ce‑ai zice sa mergem sa ne jucam cu domnul Lipicila afara? Melcii se simt cel mai bine afara — pe pamant si langa copaci. Nu le place sa stea inauntru. Pe urma, putem sa‑l desenam pe domnul Lipicila sau sa‑i facem niste poze. Cum ti se pare aceasta idee?"


Maxine avea un cosmar recurent in care se ineca in cada de baie. Dupa ce a parcurs niste tehnici de procesare si integrare, si‑a externalizat cosmarul sub forma unui val urias care o lasa fara suflare. A desenat valul care o coplesea si a reflectat apoi la cum se simtea din punct de vedere emotional, senzorial si fizic atunci cand era coplesita de val. Maxine s‑a desenat apoi sarind si facand surfing pe val. De asemenea, a invatat si exercitii de respiratie si relaxare, imaginandu‑si apoi cum se scurge valul si toata apa se transforma in ciocolata calda.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.072 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.