Edituri /Promotii
Limbajul publicitatii - Angela Goddard

PRP: 23,38 lei (-12,96%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,35 lei
Diferență: 3,03 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Angela Goddard
ISBN: 9736838587
Editura: Polirom
Anul publicării: 2011
Pagini: 192
Categoria: Carte universitara
DESCRIERE
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely.
Referent stiintific: Sorin Psatta.
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila.
Angela Goddard este profesor la Center for Human Communication Manchester Metropolitan University si a fost timp de 12 ani moderator-sef pentru proiectele nivelului A de Limba Engleza.
Cărţi noi
- 115,00 lei
- 62,10 leiPRP: 69,00 lei (-10%)
- 85,50 leiPRP: 90,00 lei (-5%)
Promoţii
- 62,10 leiPRP: 69,00 lei (-10%)
- 85,50 leiPRP: 90,00 lei (-5%)
- 45,20 leiPRP: 47,58 lei (-5%)
RECENZII