Edituri /Promotii
-Management si marketing electoral. Alegerea consilierilor locali - Anton P. Parlagi

Preț: 11,63 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Anton P. Parlagi
ISBN: 973590988X
Editura: Editura Economica
Anul publicării: 2004
Pagini: 208
Categoria: Administratie publica
DESCRIERE
Prezenta lucrare isi propune sa vina in sprijinul candidatilor si alesilor locali din administratia publica.
Capitolele 1-4 se adreseaza reprezentantilor politici care candideaza pentru alegerile locale, pentru functia de primar sau consilier local.
Acestea se constituie intr-un ghid de pregatire si desfasurare a campaniei electorale pentru alegerile locale.
Capitolele 5-9 se adreseaza consilierilor locali care au fost alesi si sunt in exercitiu.
Acestea se constituie intr-un ghid de indeplinire a mandatului de consilier.
Speram ca informatiile oferite prin lucrare vor fi folosite cu succes de candidatii si alesii locali, in scopul cresterii eficientei si competentei in rezolvarea problemelor concrete, cotidiene, cu care se confrunta comunitatile locale si cetatenii in slujba carora trebuie pusa intreaga lor activitate.
Capitolele 1-4 se adreseaza reprezentantilor politici care candideaza pentru alegerile locale, pentru functia de primar sau consilier local.
Acestea se constituie intr-un ghid de pregatire si desfasurare a campaniei electorale pentru alegerile locale.
Capitolele 5-9 se adreseaza consilierilor locali care au fost alesi si sunt in exercitiu.
Acestea se constituie intr-un ghid de indeplinire a mandatului de consilier.
Speram ca informatiile oferite prin lucrare vor fi folosite cu succes de candidatii si alesii locali, in scopul cresterii eficientei si competentei in rezolvarea problemelor concrete, cotidiene, cu care se confrunta comunitatile locale si cetatenii in slujba carora trebuie pusa intreaga lor activitate.
Cărţi noi
-- 45,94 leiPRP: 56,03 lei (-18,01%)
- 47,58 lei
- 84,58 lei
Promoţii
-- 45,94 leiPRP: 56,03 lei (-18,01%)
- 39,96 leiPRP: 44,40 lei (-10%)
- 49,41 leiPRP: 60,26 lei (-18,01%)
RECENZII