Edituri /Promotii
Marketing in turism. Teorie si practica - Alexandru Mircea Nedelea

Preț: 50,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alexandru Mircea Nedelea
ISBN: 9789737099433
Editura: Editura Economica
Anul publicării: 2020
Pagini: 276
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Turismul poate fi definit prin doua perspective. Pe de o parte, el reprezinta un ansamblu de activitati prin care omul isi petrece timpul liber calatorind spre destinatii situate in afara resedintei permanente si a locului de munca, in scopuri nelucrative, pentru placerea proprie. Totodata, turismul este industria creata pentru satisfacerea tuturor bunurilor si serviciilor solicitate de turisti la locul de destinatie, la un inalt nivel calitativ.
Cărţi noi
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
- 105,00 leiPRP: 150,00 lei (-30%)
Promoţii
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
- 105,00 leiPRP: 150,00 lei (-30%)
RECENZII