Edituri /Promotii
-Marketing in turism. Teorie si practica - Alexandru Mircea Nedelea

DESCRIERE
Turismul poate fi definit prin doua perspective. Pe de o parte, el reprezinta un ansamblu de activitati prin care omul isi petrece timpul liber calatorind spre destinatii situate in afara resedintei permanente si a locului de munca, in scopuri nelucrative, pentru placerea proprie. Totodata, turismul este industria creata pentru satisfacerea tuturor bunurilor si serviciilor solicitate de turisti la locul de destinatie, la un inalt nivel calitativ.
Cărţi noi
-- 56,25 leiPRP: 75,00 lei (-25%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei (-25%)
Promoţii
-- 56,25 leiPRP: 75,00 lei (-25%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei (-25%)








RECENZII