Edituri /Promotii
-Marketingul afacerii. Manual pentru clasa a 11-a, ruta directa si a 12-a, ruta progresiva - Valentina Capota
PRP: 26,43 lei (-14,98%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,47 lei
Diferență: 3,96 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 24 Oct. 2025
Autor: Valentina Capota, Cristina Ghinescu
ISBN: 9789738754942
Editura: Akademos Art
Anul publicării: 2006
Pagini: 88
Format: 21X29
Categoria: Manuale scolare
DESCRIERE
Cuprins:
Unitatea I - Rolul marketingului in activitatea agentului economic
Conceptul de marketing
Conditiile aparitiei si promovarii marketingului
Etape in evolutia marketingului
Domeniile aplicarii marketingului
Obiectivele marketingului
Principiile marketingului
Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora
Unitatea II - Cercetarea de marketing si nevoile clientilor
Stabilirea metodelor de cercetare a nevoilor clientilor
Analizarea si interpretarea datelor: grafice, diagrame, scale, chestionare
Unitatea III - Oportunitatile de marketing
Evaluarea factorilor externi ai agentului economic
Identificarea constrangerilor asupra activitatilor de marketing, agentului de marketing,
agentului economic: de mediu, etice, sociale, publicitare
Dezvoltarea si fundamentarea diferitelor strategii de piata pe baza factorilor endogeni si exogeni
Prezentare:
Filiera tehnologica, profil Servicii:
Ruta directa clasa a XI-a, calificarile profesionale: Tehnician in administratie, Tehnician in activitati de posta, Tehnician in activitati economice, Tehnician in achizitii si contractari, Tehnician in turism.
Ruta progresiva clasa a XII-a, calificarile profesionale: Tehnician in hotelarie, Tehnician in gastronomie, Organizator banqueting, Tehnician in activitati de comert.
Avizat de Ministerul Educatiei si Cercetarii 2006
Unitatea I - Rolul marketingului in activitatea agentului economic
Conceptul de marketing
Conditiile aparitiei si promovarii marketingului
Etape in evolutia marketingului
Domeniile aplicarii marketingului
Obiectivele marketingului
Principiile marketingului
Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora
Unitatea II - Cercetarea de marketing si nevoile clientilor
Stabilirea metodelor de cercetare a nevoilor clientilor
Analizarea si interpretarea datelor: grafice, diagrame, scale, chestionare
Unitatea III - Oportunitatile de marketing
Evaluarea factorilor externi ai agentului economic
Identificarea constrangerilor asupra activitatilor de marketing, agentului de marketing,
agentului economic: de mediu, etice, sociale, publicitare
Dezvoltarea si fundamentarea diferitelor strategii de piata pe baza factorilor endogeni si exogeni
Prezentare:
Filiera tehnologica, profil Servicii:
Ruta directa clasa a XI-a, calificarile profesionale: Tehnician in administratie, Tehnician in activitati de posta, Tehnician in activitati economice, Tehnician in achizitii si contractari, Tehnician in turism.
Ruta progresiva clasa a XII-a, calificarile profesionale: Tehnician in hotelarie, Tehnician in gastronomie, Organizator banqueting, Tehnician in activitati de comert.
Avizat de Ministerul Educatiei si Cercetarii 2006
Cărţi noi
-- 45,00 lei
- 45,00 lei
- 19,03 lei
Promoţii
-- 47,24 leiPRP: 62,99 lei (-25%)
- 31,49 leiPRP: 41,99 lei (-25,01%)
- 37,80 leiPRP: 42,00 lei (-10%)
RECENZII