Sari la conținut

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu
PRP: 44,40 lei (-18%)
?
Preț: 36,41 lei
Diferență: 7,99 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Miercuri, 3 Dec. 2025
ISBN: 9786062614669
Anul publicării: 2021
Pagini: 232
Categoria: Stiinte
Distribuie pe:

DESCRIERE

In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii.

Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania, dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelatii, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate si utilizare).

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.

Meniu de accesibilitate