Pachet 2 caiete Clasa Pregatitoare: Comunicare in limba romana si Matematica - Valentina Stefan-Caradeanu

DESCRIERE
Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare. Culegere - Valentina Stefan-Caradeanu
- Lecturi atractive, in concordanta cu programa scolara, ce respecta particularitatile de varsta ale copiilor;
- Modalitati concrete si utile de prezentare a informatiilor noi;
- Sarcini diferentiate ca grad de dificultate, adaptate nivelului de intelegere si asimilare ale copiilor;
- Exercitiile propuse pot fi folosite in momente diferite ale lectiei, permitand aplicarea unor strategii didactice accesibile, antrenante;
- Introducerea Fisei de Lectura pentru toate textele propuse;
- Trecerea graduala a sarcinilor de lucru de la usor la greu si de la simplu la complex;
- Ilustratii atractive, stimulante;
- Repere hazlii pentru identificarea sarcinilor de lucru si orientarea in pagina;
- Sugestii pentru lectura suplimentara a elevilor;
- Model de fisa pentru lectura ce ofera posibilitatea elevului sa parcurga atat lecturi indicate de invatator cat si texte la alegerea sa;
- Posibilitatea de a nota direct pe caiet lecturile citite, autorul si data citirii, existand astfel o evidenta, utila atat cadrului didactic cat si elevului sau parintelui.
Matematica si explorarea mediului, clasa pregatitoare - Valentina Stefan-Caradeanu
- Abordare integrata a conceptelor specifice ariei curriculare Matematica si Stiinte ale naturii;
- Unitatile de invatare gandite din perspectiva invatarii prin joc;
- Diversitate a tipurilor de exercitii si jocuri realizate intr-o grafica foarte atractiva;
- Ilustratii ce sugereaza continuturile;
- Tipuri de exercitii cu caracter integrat, alternand sarcinile practice cu cele recreative;
- Accesibil elevilor, indeplinirea sarcinilor de lucru dintr-o ora de curs incadrandu-se pe o singura pagina;
- Invatare holistica interesanta pentru elevi, apropiata de universul lor de cunoastere;
- Dezvoltarea progresiva a achizitiilor;
- Scrierea cifrelor consolidata treptat;
- Metode cu caracter activ bazate pe actiune directa, observare si colaborare;
- Exercitii pentru evaluarea achizitiilor copiilor la sfarsitul fiecarei unitati de invatare;
- Concordanta cu unitatile de invatare ale celorlalte discipline.
RECENZII