Persuasiunea. Receptare si responsabilitate - Charles U. Larson

PRP: 39,95 lei (-10,01%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 35,95 lei
Diferență: 4,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Luni, 7 Iul. 2025
Autor: Charles U. Larson
ISBN: 9789736839498
Editura: Polirom
Anul publicării: 2003
Pagini: 504
Format: 160x235 mm.
Categoria: Sfaturi Practice
DESCRIERE
Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti.
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana - Perspectivele etice ale persuasiunii - Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor - Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri - Mesajele nonverbale in persuasiune - Campania sau miscarea persuasiva - Cum sa devii agent persuasiv - Mass-media moderne si persuasiunea - Tehnicile propagandei
RECENZII