Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate - Charles U. Larson

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate - Charles U. Larson
-5%
Preț: 37,95 lei
39,95 lei (-5,01%)
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2003
Pagini: 504
Format: 160x235 mm.
Categoria: Sfaturi Practice

DESCRIERE

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti.
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
 
Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana - Perspectivele etice ale persuasiunii - Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor - Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri - Mesajele nonverbale in persuasiune - Campania sau miscarea persuasiva - Cum sa devii agent persuasiv - Mass-media moderne si persuasiunea - Tehnicile propagandei

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.061 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.