Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut

Preț: 34,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Maria Magdalena Popescu
ISBN: 9786067493269
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2018
Pagini: 198
Categoria: Drept / Juridice / Legislatie
DESCRIERE
Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut
Lucrarea de față se dorește a fi un adevărat instrument util comunicatorilor la început de drum, studenților și cadrelor didactice, dar nu în ultimul rând publicului larg, acelui public interesat de felul în care instituțiile relaționează cu societatea în sens larg, cu precădere de felul în care un produs de comunicare este conceput și are puterea de a comunica și de a ne influența din perspectivă instituțională.
Ne vom uita la tehnici și metode de lucru pentru realizarea mesajelor de comunicare publică și a formei pe care acestea o îmbracă, la semne și simboluri ce sunt alese special, la etape de planificare și realizare precum și la managementul tuturor acestora.
Ne vom uita la tehnici și metode de lucru pentru realizarea mesajelor de comunicare publică și a formei pe care acestea o îmbracă, la semne și simboluri ce sunt alese special, la etape de planificare și realizare precum și la managementul tuturor acestora.
RECENZII