Edituri /Promotii
Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea

PRP: 70,83 lei (-18%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 58,08 lei
Diferență: 12,75 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Joi, 25 Sep. 2025
Autor: Septimiu Chelcea
ISBN: 9786062613396
Editura: Pro Universitaria
Anul publicării: 2021
Pagini: 302
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.
Cărţi noi
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
- 105,00 leiPRP: 150,00 lei (-30%)
Promoţii
- 36,00 leiPRP: 40,00 lei (-10%)
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
RECENZII