Edituri /Promotii
Publicitatea - De la planificarea strategica la implementarea media (Delia Cristina Balaban)

PRP: 21,15 lei (-13%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,40 lei
Diferență: 2,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Delia Balaban
ISBN: 9789734613946
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 272
Format: 135x200 mm.
Categoria: Sfaturi Practice
DESCRIERE
Editia a II-a revazuta si adaugita
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
Cuprins:
Agentia de publicitate - Publicitatea si marketingul - Imaginea in publicitate - Planificarea si strategia in publicitate - Elementele specifice creatiei publicitare - Marketingul experimental - Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii - Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Cărţi noi
- 71,93 leiPRP: 79,92 lei (-10%)
- 75,12 leiPRP: 83,47 lei (-10%)
- 50,32 leiPRP: 59,20 lei (-15%)
Promoţii
- 71,93 leiPRP: 79,92 lei (-10%)
- 75,12 leiPRP: 83,47 lei (-10%)
- 50,32 leiPRP: 59,20 lei (-15%)
RECENZII