Edituri /Promotii
-Responsabilitatea sociala corporativa de la relatii publice la dezvoltare durabila - Dumitru Bortun

DESCRIERE
Responsabilitatea Sociala Corporativa (RSC) este un concept tot mai vehiculat in Romania, dar inteles diferit: fie ca o noua stratagema a corporatiilor pentru a-si face reclama mascata, fie ca rezultat al implicarii etice a unor antreprenori inimosi si alturisti.
(...) Studiul propus de noi ajunge la concluzia ca RSC poate fi mai mult decat o moda adusa dinafara, mai mult decat o strategie a corporatiilor de a cuceri noile ""piete emergente"". Asimilata in spiritul public cu sprijinul strategiilor de PR, care pot contribui la formarea unei ""culturi a responsabilitatii sociale"" si a unei ""culturi a dezvoltarii durabile", RSC ar putea deveni arma noastra pentru a ocupa un loc cat mai avantajos sub soarele Globalizarii."
Dumitru Bortun
"Lucrarea sustine faptul ca trebuie creata o zona de parteneriat si dialog in care profesiile, organizatiile si partile lor interesante isi pot examina reciproc impactul si contributia la dezvoltarea durabila a societatii. Mai mult, odata ce fiecare dintre noi a inteles care este propriul impact si propria contributie, trebuie apoi sa intelegem cum putem sa ne completam unul pe altul pentru a maximiza impactul pozitiv si a minimiza efectele negative. Prin crearea acestei zone de dialog unde putem elabora solutii inovatoare, care sa permita fiecaruia o contributie la sustenabilitatea societatii noastre, asiguram in acelasi timp sustenabilitatea si relevanta organizatiilor noastre."
Cărţi noi
-Promoţii
-- 55,17 leiPRP: 64,90 lei (-14,99%)
- 65,86 leiPRP: 89,00 lei (-26%)
- 35,99 leiPRP: 44,99 lei (-20%)












RECENZII