Sport si Media. Din culisele unui "joint-venture" de succes - Diana Dumitriu

Preț: 33,83 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Diana Dumitriu
ISBN: 9786068571140
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2014
Pagini: 186
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Sport si Media. Din culisele unui "joint-venture" de succes - Diana Dumitriu
Dinamica pe care a cunoscut-o in ultimele decenii lumea sportiva, castigand teren in termeni de vizibilitate publica si magnetism comercial, este consecinta impactului pe care media l-a avut asupra sa. Relatia de interdependenta dintre media si sport a influentat nu doar valoarea de produs de piata a evenimentelor si actorilor sportivi, dar si experienta sportiva in sine, redefinindu-i coordonatele emotionale si spatiale.
In contextul in care cea mai mare parte a experientelor noastre sportive sunt mediate, cartea de fata ofera o analiza a efectelor structurante pe care media le are asupra dinamicii campului sportiv. Sunt explorate astfel doua mari dimensiuni: marketizarea sportului si reconfigurarea discursiva a situatiei competitionale ca eveniment mediatic. Daca prima pune in evidenta succesul acestui "joint-venture" dintre sport si media, cea de-a doua abordeaza resursele discursive mobilizate de media in construirea unor scheme de interpretare a evenimentelor sportive.
In contextul in care cea mai mare parte a experientelor noastre sportive sunt mediate, cartea de fata ofera o analiza a efectelor structurante pe care media le are asupra dinamicii campului sportiv. Sunt explorate astfel doua mari dimensiuni: marketizarea sportului si reconfigurarea discursiva a situatiei competitionale ca eveniment mediatic. Daca prima pune in evidenta succesul acestui "joint-venture" dintre sport si media, cea de-a doua abordeaza resursele discursive mobilizate de media in construirea unor scheme de interpretare a evenimentelor sportive.
RECENZII