Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - David A. Aaker
-10%
Preț: 47,69 lei
52,99 lei (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Vineri, 23 Apr. 2021
ISBN: 9738748887
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 430
Categoria: Sfaturi Practice
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

  1.  Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
  2.  Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
  3.  Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
  4.  Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.075 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.