Edituri /Promotii
Strategii de marketing bancar - Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu

Preț: 22,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Iuliana Cetina
ISBN: 9789737093059
Editura: Editura Economica
Anul publicării: 2007
Pagini: 208
Categoria: Marketing si Comert
DESCRIERE
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare.
Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica sau didactica a publicitatii si promovarii eficiente.
Nenumarati tineri talentati isi castiga admiratia publica si implinirea personala la capatul unor eforturi depuse in cel mai adanc anonimat.
Autorii
Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica sau didactica a publicitatii si promovarii eficiente.
Nenumarati tineri talentati isi castiga admiratia publica si implinirea personala la capatul unor eforturi depuse in cel mai adanc anonimat.
Autorii
Cărţi noi
- 48,66 leiPRP: 62,38 lei (-21,99%)
- 68,49 leiPRP: 83,52 lei (-18%)
- 59,20 lei
Promoţii
- 48,66 leiPRP: 62,38 lei (-21,99%)
- 68,49 leiPRP: 83,52 lei (-18%)
- 75,17 leiPRP: 83,52 lei (-10%)
RECENZII