Tehnici promotionale si specificul lor in turism - Olimpia Ban

Preț: 48,63 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Olimpia Ban
ISBN: 9789737093035
Editura: Editura Economica
Anul publicării: 2007
Categoria: Turism si Mediu
DESCRIERE
Lucrarea priveste promovarea din perspectiva instrumentelor sale operationale, a tehnicilor promotionale. Fiecare tehnica promotionala a fost tratata distinct, desi ele se asociaza in aplicare, pentru a fi mai bine intelese si corect evaluate. Subliniem atentia acordata tehnicilor de relatii publice, putin cunoscute pe piata romaneasca, in ciuda impactului lor spectaculos. Viitorul apropiat se prefigureaza a fi dominat de relatiile publice, in detrimentul tehnicilor mai cunoscute cum ar fi reclama.
Subtehnicile de relatii publice abordate (comunicatele de presa, conferintele de presa, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) si-au dovedit deja eficienta, iar unele asteapta sa fie descoperite de actorii pietei din Romania.
Tehnicile de promovarea vanzarilor sunt foarte utilizate si in turism datorita eficientei dar si efectelor lor vizibile intr-un termen scurt. Lucrarea trateaza multe dintre aceste tehnici, in mod categoric nu toate, lucru imposibil in conditiile aparitiei in permanenta de noi si noi tehnici. Se face referire la ratiunile utilizarii acestor tehnici, aspect consideram folositor, pe o piata in care copierea concurentilor este deja o practica generalizata.
Autoarea
Subtehnicile de relatii publice abordate (comunicatele de presa, conferintele de presa, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) si-au dovedit deja eficienta, iar unele asteapta sa fie descoperite de actorii pietei din Romania.
Tehnicile de promovarea vanzarilor sunt foarte utilizate si in turism datorita eficientei dar si efectelor lor vizibile intr-un termen scurt. Lucrarea trateaza multe dintre aceste tehnici, in mod categoric nu toate, lucru imposibil in conditiile aparitiei in permanenta de noi si noi tehnici. Se face referire la ratiunile utilizarii acestor tehnici, aspect consideram folositor, pe o piata in care copierea concurentilor este deja o practica generalizata.
Autoarea
RECENZII