Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice - Camelia Cmeciu

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice - Camelia Cmeciu
-5%
Preț: 24,66 lei
25,96 lei (-5,01%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Expediere estimată: Joi, 5 Mar. 2020
ISBN: 9789734638987
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 200
Format: 160x235 mm.

DESCRIERE

Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.

Cuprins:
Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice - Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice - Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare, campaniile de educare publica - Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri, scopuri si obiective, strategii si tactici, calendar si buget, procesul evaluarii - Campaniile de relatii publice online - de la Web 1. 0 la Web 2. 0: digitalizarea si identitatile digitale, strategii in campaniile de relatii publice online.
 

CAMELIA CMECIU (n. 1975) este conferentiar la Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale, Universitatea Danubius din Galati. Preda cursuri de relatii publice, semiotica si comunicare politica. A absolvit Facultatea de Limbi Straine (1998) si Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (2004) din cadrul Universitatii din Bucuresti. A obtinut titlul de doctor in 2005, cu teza Strategii persuasive in discursul politic. In 2012 a obtinut o bursa postdoctorala (Academia Romana, Filiala Iasi), tema cercetarii axindu-se pe discursul anilor europeni in spatiul public romanesc. A publicat pe teme diverse – relatii publice, comunicare organizationala si semiotica – in reviste de specialitate din tara si din strainatate: Revista Romana de Jurnalism si ComunicareJournal of Media StudiesPublic Relations ReviewSemioticaInternational Journal of Humanities and Social Science. Este autoarea volumelor Introducere in relatii publice (2009) si Semiotici textuale (2011).

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.076 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.