Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor

DESCRIERE
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile – actuale si viitoare – ale consumatorilor. Aceasta presupune, in mod necesar, existenta unui sistem informational bine pus la punct, dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza, prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului.
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.
- 71,99 leiPRP: 89,99 lei (-20%)
- 53,72 leiPRP: 61,05 lei (-12,01%)
- 104,50 leiPRP: 110,00 lei (-5%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
- 22,50 leiPRP: 25,00 lei (-10%)
- 7,20 leiPRP: 8,00 lei (-10%)
RECENZII