Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25
Audiobook. Captivat - Nir Eyal
35,20 lei
44,00 lei (-20%)

Audiobook. Captivat - Nir Eyal

Audiobook. Captivat - Nir Eyal
-20%
Preț: 35,20 lei
44,00 lei (-20%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Vineri, 16 Apr. 2021
Autor:
ISBN: 9786069133446
Anul publicării: 2018
Pagini: CD
Categoria: Sfaturi Practice
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata. 

Autorul cartii, Nir Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business. Pe blogul sau, Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie, tehnologie si afaceri. Articolele lui Nir Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum: Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch si Psychology Today. Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir Eyal la redactarea unui adevarat manual care sa ajute la crearea de noi produse pe care oamenii sa le iubeasca.

Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem!

Nir Eyal este CAPTIVAT, ca noi toti de altfel, de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia. Statisticile arata ca 79% dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire, o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de… in jur de 150 de ori. De ce? Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBISNUINTE. 

Ce sunt obisnuintele? Comportamente automate, lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri. 

Asadar, cand se pune intrebarea: Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile? Raspunsul este cat se poate de simplu: Creandu-le consumatorilor obisnuinte. Si atunci, de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla?

Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu Captivat, o carte in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema, promitand ca:

„Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna, dar care, in lipsa unor solutii nu le fac. Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni. Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si, prin extensie, ceea ce suntem.”

Cum se creeaza noile obisnuinte?

In tot acest proces, cel mai dificil pare a fi sa creezi noi obisnuinte. Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing se intreaba de ce? Ei bine, pentru ca cel mai mare dusman al noilor obisnuinte sunt vechile comportamente. 

„Chiar si atunci cand ne schimbam rutinele, caile neuronale raman gravate adanc in creierele noastre, gata sa fie reactivate atunci cand ne pierdem concentrarea.” Asadar, dusmanul noilor obisnuinte este chiar mintea umana, care, tinde sa revina la modurile vechi de actiona si a gandi.

Cum ne putem maximiza sansele de a crea o noua obisnuinta?

Nir Eyal este de parere ca: „Pentru ca o actiune ocazionala sa devina obisnuinta, utilizatorii trebuie sa perceapa un grad inalt de utilitate, fie datorita faptului ca le provoaca placere, fie datorita faptului ca evita neplacerile.

Si avem aici modelul Amazon, care face un lucru pe care alte companii l-ar vedea total contraproductiv. Amazon castiga bani din difuzarea reclamelor la companiile concurente, ba mai mult decat atat, utilizeaza banii pe care alte companii ii investesc in marketing, pentru a raspunde altei nevoi a clientilor, aceea de a gasi cu orice pret produsul pe care il cauta. Aceasta tehnica Amazon se bazeaza pe un studiu care arata ca interesul fata de un comerciant online creste atunci cand ii sunt oferite preturile concurente. 

Asadar, o companie poate prezice potentialul unui produs de a crea obisnuinte reprezentand grafic doi factori:

•    Frecventa (cat de des apare un comportament);

•    Utilitatea aparenta (cat de folositor si de satisfacator este comportamentul conform utilizatorilor, in comparatie cu solutiile alternative).

Dar bineinteles ca doar atat nu e suficient, pentru ca ulterior apare intrebarea: Cat de des este suficient de des?

Mai trebuie sa tinem cont de asemenea de faptul ca produsele esueaza sau au succes dintr-o multime de motive, totusi, exista un lucru pe care il au in comun toate produsele de succes. Rezolva probleme!

Nir Eyal a pus la punct un proces foarte elaborat care sa le ajute pe companii sa creeze obisnuintele. Procesul se numeste Modelul Capcanei si este definit ca fiind: „o metoda simpla si totusi eficienta de a-ti ajuta clientii sa isi formeze obisnuinte care fac o conexiune intre problema lor si solutia ta”. In fiecare capitol care explica acest proces, autorul ofera exemple concrete pe care le poti folosi pentru a crea propriul tau model de produs sau serviciu. Determinand utilizatorii sa inainteze prin cei patru pasi ai procesului, capcanele vor forma obisnuinte.

Modelul Capcanei – invata sa creezi obisnuinte corect!

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.118 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.