Edituri /Promotii
-Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu

Preț: 41,23 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gabriela Popescu
ISBN: 9786067492873
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2017
Pagini: 336
Categoria: Literatura Romana
DESCRIERE
Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu
Sibiu - Capitala europeana a culturii
Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.
Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.
Prof. univ. dr. Paul Dobrescu
Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.
Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.
Prof. univ. dr. Paul Dobrescu
Cărţi noi
-- 52,80 leiPRP: 60,00 lei (-12%)
- 36,96 leiPRP: 42,00 lei (-12%)
- 28,16 leiPRP: 32,00 lei (-12%)
Promoţii
-- 52,80 leiPRP: 60,00 lei (-12%)
- 36,96 leiPRP: 42,00 lei (-12%)
- 28,16 leiPRP: 32,00 lei (-12%)










RECENZII