Sari la conținut

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu
Preț: 41,23 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786067492873
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 336
Distribuie pe:

DESCRIERE

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu
Sibiu - Capitala europeana a culturii

Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.

Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.

Prof. univ. dr. Paul Dobrescu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.

Meniu de accesibilitate