Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries
-10%
Preț: 30,35 lei
33,72 lei (-9,99%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Luni, 12 Apr. 2021
ISBN: 9738648106
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 280
Categoria: Sfaturi Practice
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.

Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.

Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.

Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.

Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.

Scrisa in stilul american – cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee – cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, „demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata”. Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut – si de elementele care au dus la aceasta situatie – si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.  

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.080 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.